“God pizza men dårlig servise”
Anmeldelse av Lofthus samvirkelag

Lofthus samvirkelag
Kjøkken: Pizza, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 22. august 2021

Lofthus på Holte har alltid vært et sed vi gledet oss å komme til. Her serverte de den beste pizzaen i byen som vi nøt i gode og koselige omgivelser. Servitørene var profesjonnelle og serviceinnstilte. Dessverre merket vi at ting forandret seg i det siste. Det jobber mange nye folk her nå. Under vårt siste besøk opplevde vi ubehagelig og høy musikk og det tok lang tid før vi fikk service. Vi var nesten alene inne på restauranten, de fleste satt ute. Etter fire sanger på rad av samme slag (Prodigy og lignende) spurte jeg servitøren om det var mulig å dempe lyden litt eller bytte til noe mer melodisk, men fikk svar at de "skal spille det de spiller". Jeg tolket dette som "take it or leave it" og var klar for å dra da servitøren allikevel byttet sangen uten å skjule hvor irritert han var. Vi bestilte fire piazzaer. Trøffelsalami var smakløs denne gangen, selv om den har alltid vært blant våre favoritter. Andre tre var gode. Selv om maten fremdeles smaker har man ikke lyst til å komme tilbake på grunn av dårlig service.

Takk, 317lanao

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Vi elsker denne nabolagsrestauranten! Like fornøyd hver gang. Vi bestiller alltid den med reinsdyr, men denne gang bestilte vi en med biff og en med salami. Fantastisk godt! Lettbeinte og avslappede servitører. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 778trineh
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza og koselig sted, hyggelige folk og betjening. Greie priser. Men veldig lytt og akustisk og man må snakke høyt eller skrike til hverandre...

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 19. april 2020 via mobile enheter

Supergod pizza! Deilig italiensk bunn med god topping. Favoritten er pizza med trøffel salami Gleder meg til å prøve andre smaker neste gang

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, 90heleneh
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Lofthus Samvirkelag har i flere år vært et av de spisestedene i lokalområdet vi har vært stolte av og hvor vi gjerne har tatt med venner som ikke bor i området. Her serveres velsmakende pizzaer. Vinlisten er ikke omfattende, men så absolutt tilfredsstillende. Men, nå vet jeg ikke om vi vil besøke restauranten flere ganger. For det holder ikke med god pizza og godt drikke. For oss er opplevelsen en stor del av besøket. Servitørene er hyggelige nok, men utrolig sløve og trege. Vi opplevde ved siste besøk at de er lite oppmerksomme og følger dårlig med, f.eks. bare ved å ta et overblikk over et relativt lite lokale for å få med seg om gjestene har det bra eller om de har behov for noe. Litt mer proaktivitet og oppmerksomhet ville ha gitt muligheter for økt salg og ha styrket gjestenes opplevelse betraktelig. Her har eierne så absolutt en utfordring, dvs. å sørge for god opplæring og trening av medarbeiderne. Skjer det endring her kommer vi kanskje tilbake.

Dato for besøk: januar 2020
3  Takk, Morjac55

Reisende som så på Lofthus samvirkelag, så også på

Har du vært i Lofthus samvirkelag? Del dine erfaringer!