“Roti shop er en av den beste maten ”
Anmeldelse av Roti Shop Oslo

Roti Shop Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Roti Indisk subkontinent Roti ble opprinnelig brakt til andre land /kontinent av indenturerte arbeidere fra Sør-Asia. Vi arbeidet flere år for å utvikle dette produktet slik det kan bli en kombinasjon eksotisk og sunt kosthold. Vi har satt sammen smak av alle Indisk subkontinent lander og Innpakningen var praktisk ettersom måltidet kunne spises raskere og mens du er på farten. Iden er fra :Trinidad og Tobago Rotien vi lager : fra Sri lanka m/fersk kokos,kurakkanmel en av sunteste mel som finnes og rød bokhvetemel. (dvs.vi bruker ingen hvete mel) Vegitar/Vegan curry : fra sør India mer fra bramen famile Kylling curry: Malaysia/Singapore/Sør Afrika Scampi curry : Singapore Biff curry :Sri Lanka /Sør Afrika krydder :etter gammeldags metode også ble brukt i ayurveda medisin Innpakning metode med fersk banan blad fra :Sri Lanka / Sør India Til slutt bruker vi eksotisk frukt miks på toppen (fersk granet eple,mango og ananas ): Karibia/sør Amerika Vi bruker kokos vann for å koke kjøtt .
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Jeg har spist her nå 10 ganger og er like fornøyd vær gang, meget god vegan mat og mye kunskap med mat, all mat er laget fra bunden med spesielle grønnsaker og frukt for å hjelpe på helsa og kroppen. veldig hyggelig folk som jobber her aka du får en hyggelig samtale med koken om åssen maten har blitt lagd og hva som er i maten

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, emsi369
rotishoposlo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Tusen takk

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Roti Shop Oslo har akkurat åpnet, og vi stakk innom for vår første roti i Oslo. Vi var spent på om den kunne måle seg med alle de vi spiste på Sri-Lanka. Og ja da, for en fantastisk god Kottu roti! ♥️

Roti shop Oslo har virkelig passion for mat, og det smaker man. Rotien er grov og av fullkorn, grønnsakene fra lokale bønder, kyllingen er tilberedt i kokosvann, og digge grønne chilli som gir retten sting.

Lokalet er lite, og har bare to små bord. Det er litt område i «bakgården», spennende å se om det blir mer sitteplasser til sommeren.

Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Frkevy
rotishoposlo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2020

Tusen takk for deres anmeldese

Anmeldt 2 uker siden

Dato for besøk: oktober 2021
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: september 2021
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2021
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Reisende som så på Roti Shop Oslo, så også på

Har du vært i Roti Shop Oslo? Del dine erfaringer!