“Særegen opplevelse”
Anmeldelse av Roti Shop Oslo

Roti Shop Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Roti Indisk subkontinent Roti ble opprinnelig brakt til andre land /kontinent av indenturerte arbeidere fra Sør-Asia. Vi arbeidet flere år for å utvikle dette produktet slik det kan bli en kombinasjon eksotisk og sunt kosthold. Vi har satt sammen smak av alle Indisk subkontinent lander og Innpakningen var praktisk ettersom måltidet kunne spises raskere og mens du er på farten. Iden er fra :Trinidad og Tobago Rotien vi lager : fra Sri lanka m/fersk kokos,kurakkanmel en av sunteste mel som finnes og rød bokhvetemel. (dvs.vi bruker ingen hvete mel) Vegitar/Vegan curry : fra sør India mer fra bramen famile Kylling curry: Malaysia/Singapore/Sør Afrika Scampi curry : Singapore Biff curry :Sri Lanka /Sør Afrika krydder :etter gammeldags metode også ble brukt i ayurveda medisin Innpakning metode med fersk banan blad fra :Sri Lanka / Sør India Til slutt bruker vi eksotisk frukt miks på toppen (fersk granet eple,mango og ananas ): Karibia/sør Amerika Vi bruker kokos vann for å koke kjøtt .
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig og flott opplevelse! Nydelig mat, med godt vertsskap. En anderledes matopplevelse midt i byen anbefales!

2  Takk, lailamyrvang
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Vi får stort motivasjon når vi hører slik fra gjestene våre ❤️❤️
Tusen takk for dere tok tid til å skrive om oss og dele deres opplevelse med andere gjester.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi lot kokken bestemme lunsjen, så det ble forskjellige smaker, angrer ikke på valget, koste oss med mye mat for en billig penge. Ingen problem med å ta turen igjen her

2  Takk, TPEriksen
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Tusen takk for at dere tok tid til å skive om oss og dele deres historie med andre gjester.❤️❤️

Anmeldt 9. juli 2021

Fantastisk og spennende mat, koselig valgår og utrolig hyggelig betjening. Flott sted å velge hvis du ønsker noe utenom det vanlige

2  Takk, Q598CMjoannap
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Tusen takk ❤️❤️ Takk for du tok til å skrive om oss og dele din opplevelse med andre gjester ❤️❤️

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Det er kjempegod mat der å mange spennende frukter å grønnsaker å han som eide restauranten var veldig hyggelig å fortalte masse om maten det er et fint sted for hele familien hilsen Aida

2  Takk, 743annelie
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Tusen takk Aida ❤️❤️

Anmeldt 28. juni 2021

Utrolig god mat og hyggelig betjening! Har besøkt restauranten to ganger på to uker. Hatt både enkel rett fra menyen og 3-retters. Man får god informasjon om maten som serveres og krydderet som brukes. Eierne er opptatt av at dette skal være ekte, slik du finner det på deres eget kjøkken. Her får man en skikkelig matopplevelse uten å bli ruinert! Hit kommer jeg definitivt tilbake mange ganger!

1  Takk, mariehs
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Tusen takk for dere tok tid til å skrive og dele deres opplevelse med andre gjester❤️❤️❤️

Reisende som så på Roti Shop Oslo, så også på

Har du vært i Roti Shop Oslo? Del dine erfaringer!