“Artig matopplevelse”
Anmeldelse av Roti Shop Oslo

Roti Shop Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Roti Indisk subkontinent Roti ble opprinnelig brakt til andre land /kontinent av indenturerte arbeidere fra Sør-Asia. Vi arbeidet flere år for å utvikle dette produktet slik det kan bli en kombinasjon eksotisk og sunt kosthold. Vi har satt sammen smak av alle Indisk subkontinent lander og Innpakningen var praktisk ettersom måltidet kunne spises raskere og mens du er på farten. Iden er fra :Trinidad og Tobago Rotien vi lager : fra Sri lanka m/fersk kokos,kurakkanmel en av sunteste mel som finnes og rød bokhvetemel. (dvs.vi bruker ingen hvete mel) Vegitar/Vegan curry : fra sør India mer fra bramen famile Kylling curry: Malaysia/Singapore/Sør Afrika Scampi curry : Singapore Biff curry :Sri Lanka /Sør Afrika krydder :etter gammeldags metode også ble brukt i ayurveda medisin Innpakning metode med fersk banan blad fra :Sri Lanka / Sør India Til slutt bruker vi eksotisk frukt miks på toppen (fersk granet eple,mango og ananas ): Karibia/sør Amerika Vi bruker kokos vann for å koke kjøtt .
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Artig opplevelse, god mat. Ikke en vanlig restaurant, mest et take-away kjøkken med spisemulighet. Man får to retter å velge i, alt er laget fra bunnen, på tamilsk vis.

2  Takk, Marianne Tonnin... K
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Tusen takk for at dere tok tid til å skive om oss og dele deres historie med andre gjester.❤️❤️

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Her var det morsomt å være. Innehaveren var et fyrverkeri i seg selv, fortalt masse om maten underveis. Maten var veldig god, med mange nye smaker og ingredienser . Et nytt konsept, som flere burde prøve ut.
Vi er veldig fornøyde med kvelden her. Spiste denne 3 retters menyen de reklamerer med. + kokosnøtt drikke.
Anbefaler stedet,

1  Takk, Marixx190479

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

En perle i Oslos restaurantejungel. Fantastisk god og spennende mat med utrolig hyggelig personale. Planlegger allerede mitt neste besøk. Må prøves.

6  Takk, 34pederp
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for at dere tok tid til å skriv om deres opplevelse hos oss og dele med andre gjester.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En opplevelse! Fantastisk god mat og svært sjarmerende kokk gav oss et måltid utenom det vanlige! Anbefales på det varmeste

1  Takk, Explore38353632761

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Var innom med kjæresten for en matbit og fikk nydelig service med spennende retter fra Sri Lanka. Ypperlig vegetarmat!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, TatjanaW32

Reisende som så på Roti Shop Oslo, så også på

Har du vært i Roti Shop Oslo? Del dine erfaringer!