“Moren min går ofte her og”
Anmeldelse av Roti Shop Oslo

Roti Shop Oslo
Prisklasse: kr 159 - kr 399
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vi byr på en rik matopplevelse fra Oslos minste spise sted- I rekken av det som fremstår som endeløse nyåpninger av gigantiske restaurantprosjekter, er det viktig å huske på at det er de små stedene som Roti Shop som gjør Oslo til en storby. Mathias Steinbru Skribent og restaurantanmelder for VG ...forvent deg ikke følelsen av typiske restaurantfølelsen!
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Moren min går ofte her og har skrytt av maten til alle hun kjenner!! Det var hun som viste meg stedet. Jeg har spist her flere ganger og har et utelukkende godt inntrykk av stedet, personalet og maten. Kjenner overhodet ikke igjen det surmagede vrøvlet som anmelder skrev nylig. Måte på også. Her er det hyggelig å komme og nydelig mat som serveres på en dekorativ måte med en prat til, hadde det ikke vært for at man snakker norsk kunne stemningen være hentet fra reiser i mer eksotiske strøk enn Rådhusgata 4, en ellers intetsigende del av denne gaten i Oslo. En liten fortauscafé som innfrir. Minner meg om miljøet i asiatiske land fra ungdommens globetrotteri.
Farger! Skravlings! Mat med mening! Tommel høyt opp!

3  Takk, 629catherinen
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Tusen takk for at dere tok tid til å skive om oss og dele deres historie med andre gjester.❤️🙏❤️🙏

Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk opplevelse! Utrolig god mat, eksepsjonell vert og en nydelig atmosfære. Anbefaler Roti Shop til alle!

2  Takk, Rebekkafuglestad
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Artig opplevelse, god mat. Ikke en vanlig restaurant, mest et take-away kjøkken med spisemulighet. Man får to retter å velge i, alt er laget fra bunnen, på tamilsk vis.

2  Takk, Marianne Tonnin... K

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Her var det morsomt å være. Innehaveren var et fyrverkeri i seg selv, fortalt masse om maten underveis. Maten var veldig god, med mange nye smaker og ingredienser . Et nytt konsept, som flere burde prøve ut.
Vi er veldig fornøyde med kvelden her. Spiste denne 3 retters menyen de reklamerer med. + kokosnøtt drikke.
Anbefaler stedet,

1  Takk, Marixx190479

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

En perle i Oslos restaurantejungel. Fantastisk god og spennende mat med utrolig hyggelig personale. Planlegger allerede mitt neste besøk. Må prøves.

6  Takk, 34pederp
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for at dere tok tid til å skriv om deres opplevelse hos oss og dele med andre gjester.
🙏❤️🙏❤️🙏❤️🙏

Reisende som så på Roti Shop Oslo, så også på

Har du vært i Roti Shop Oslo? Del dine erfaringer!