“Dette var en stor opplevelse!”
Anmeldelse av Roti Shop Oslo

Roti Shop Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Roti Indisk subkontinent Roti ble opprinnelig brakt til andre land /kontinent av indenturerte arbeidere fra Sør-Asia. Vi arbeidet flere år for å utvikle dette produktet slik det kan bli en kombinasjon eksotisk og sunt kosthold. Vi har satt sammen smak av alle Indisk subkontinent lander og Innpakningen var praktisk ettersom måltidet kunne spises raskere og mens du er på farten. Iden er fra :Trinidad og Tobago Rotien vi lager : fra Sri lanka m/fersk kokos,kurakkanmel en av sunteste mel som finnes og rød bokhvetemel. (dvs.vi bruker ingen hvete mel) Vegitar/Vegan curry : fra sør India mer fra bramen famile Kylling curry: Malaysia/Singapore/Sør Afrika Scampi curry : Singapore Biff curry :Sri Lanka /Sør Afrika krydder :etter gammeldags metode også ble brukt i ayurveda medisin Innpakning metode med fersk banan blad fra :Sri Lanka / Sør India Til slutt bruker vi eksotisk frukt miks på toppen (fersk granet eple,mango og ananas ): Karibia/sør Amerika Vi bruker kokos vann for å koke kjøtt .
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Spennende og veldig god mat. Kokken fortalte om maten, og matkulturen fra sitt hjemland. Dette anbefales

1  Takk, 789ronnyb
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Vi får stort motivasjon når vi hører slik fra gjestene våre ❤️❤️
Tusen takk for dere tok tid til å skrive om oss og dele deres opplevelse med andere gjester.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Moren min går ofte her og har skrytt av maten til alle hun kjenner!! Det var hun som viste meg stedet. Jeg har spist her flere ganger og har et utelukkende godt inntrykk av stedet, personalet og maten. Kjenner overhodet ikke igjen det surmagede vrøvlet som anmelder skrev nylig. Måte på også. Her er det hyggelig å komme og nydelig mat som serveres på en dekorativ måte med en prat til, hadde det ikke vært for at man snakker norsk kunne stemningen være hentet fra reiser i mer eksotiske strøk enn Rådhusgata 4, en ellers intetsigende del av denne gaten i Oslo. En liten fortauscafé som innfrir. Minner meg om miljøet i asiatiske land fra ungdommens globetrotteri.
Farger! Skravlings! Mat med mening! Tommel høyt opp!

3  Takk, 629catherinen
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Tusen takk for at dere tok tid til å skive om oss og dele deres historie med andre gjester.❤️❤️

Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk opplevelse! Utrolig god mat, eksepsjonell vert og en nydelig atmosfære. Anbefaler Roti Shop til alle!

2  Takk, Rebekkafuglestad
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Artig opplevelse, god mat. Ikke en vanlig restaurant, mest et take-away kjøkken med spisemulighet. Man får to retter å velge i, alt er laget fra bunnen, på tamilsk vis.

2  Takk, Marianne Tonnin... K

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Her var det morsomt å være. Innehaveren var et fyrverkeri i seg selv, fortalt masse om maten underveis. Maten var veldig god, med mange nye smaker og ingredienser . Et nytt konsept, som flere burde prøve ut.
Vi er veldig fornøyde med kvelden her. Spiste denne 3 retters menyen de reklamerer med. + kokosnøtt drikke.
Anbefaler stedet,

1  Takk, Marixx190479

Reisende som så på Roti Shop Oslo, så også på

Har du vært i Roti Shop Oslo? Del dine erfaringer!