“Spennende og nydelig mat i hyggelige omgivelser”
Anmeldelse av Roti Shop Oslo

Roti Shop Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Roti Indisk subkontinent Roti ble opprinnelig brakt til andre land /kontinent av indenturerte arbeidere fra Sør-Asia. Vi arbeidet flere år for å utvikle dette produktet slik det kan bli en kombinasjon eksotisk og sunt kosthold. Vi har satt sammen smak av alle Indisk subkontinent lander og Innpakningen var praktisk ettersom måltidet kunne spises raskere og mens du er på farten. Iden er fra :Trinidad og Tobago Rotien vi lager : fra Sri lanka m/fersk kokos,kurakkanmel en av sunteste mel som finnes og rød bokhvetemel. (dvs.vi bruker ingen hvete mel) Vegitar/Vegan curry : fra sør India mer fra bramen famile Kylling curry: Malaysia/Singapore/Sør Afrika Scampi curry : Singapore Biff curry :Sri Lanka /Sør Afrika krydder :etter gammeldags metode også ble brukt i ayurveda medisin Innpakning metode med fersk banan blad fra :Sri Lanka / Sør India Til slutt bruker vi eksotisk frukt miks på toppen (fersk granet eple,mango og ananas ): Karibia/sør Amerika Vi bruker kokos vann for å koke kjøtt .
Anmeldt 1. oktober 2021

Dersom du har lyst til å prøve noe nytt og spennende smaker, anbefaler jeg Roti Shop. Veldig smaksrik. Trivelig betjening. Storkoset meg. Følte jeg hadde besøkt Sri Lanka etter å ha vært der

Dato for besøk: oktober 2021
1  Takk, monicajN7814FG
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2021

“Thank you very much for your positive feedback about your visit. I am very delighted
to hear that you enjoyed our food and the service there. We do very much appreciate
your recommendation and it would be our pleasure to welcome you once again.”

Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk"hjemme-hos" følelse, og så fantastisk god mat at det svimler! Anbefales på det aller varmeste. Særlig om man er lei det strigla mattilbudet som finnes"overalt", her får du en unik opplevelse

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, IngunnVegger
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Tusen takk for at dere tok tid til å skriv om deres opplevelse hos oss og dele med andre gjester. ❤️❤️❤️

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Roti Shop levde definitivt opp til vinner av kåringen «Oslos beste restaurant»! Kunne nok til og med vunnet Norges og Europas og Verdens beste restaurant Servicen er ihvertfall i verdensklasse. Her føler man at man er på besøk hjemme hos noen, istedenfor å være kunde på en restaurant. Maten var bare helt eksepsjonelt god. Fantastiske smaker. Anbefaler alle å spise tre retter. Kom sulten - det er masse mat!

Tusen tusen takk for en fantastisk opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, victoriap791
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Tusen takk for dere tok tid til å skrive om oss ❤️
Slik som dere skriver om oss gir oss den største motivasjon for den jobben vi gjør ❤️❤️
Tusen takk

Anmeldt 25. august 2021

Unik, sunn og velsmakende mat, og en gjestfrihet utenom det vanlige! Her er du gjest, ikke kunde og det er lidenskap for mat, helse og kultur

3  Takk, U2582BCirened
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Tusen takk for deres positive tilbakemelding om besøket og tok tid til å dele deres opplevelse med andre gjester. Vi er veldig glad å høre at dere likte maten vår og servicen .
Vi setter veldig stor pris på det
deres anbefaling, og det ville være en glede å ønske deg velkommen igjen. ”

Anmeldt 19. august 2021

Er superglad i indisk og sri lankisk mat, men dette var dessverre ingen høydare.
Billig men under middels mat, med ok betjening.

2  Takk, LoveFoodAndService87
Roti Shop Oslo, Kokk på Roti Shop Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi beklager veldig at du var det
skuffet over det siste måltidet ditt. Vi tar tilbakemeldinger fra kunder som dette veldig alvorlig og dine
kommentarer er sendt videre til kjøkkenet for å bli behandlet. Hvis du vil diskutere din
erfaring videre med en leder, vennligst send dine detaljer og gjennomgang til oss til e.post, så blir det noen fra ledesle vil ta kontakt til dere.
"Vi håper at du vil gi oss en ny sjanse og komme tilbake for et mer behagelig måltid. ”

Reisende som så på Roti Shop Oslo, så også på

Har du vært i Roti Shop Oslo? Del dine erfaringer!