“Knall Blå burger! ”
Anmeldelse av Tyren Torshov

Tyren Torshov
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, personale og bra service. Veldig god Blå Burger!! Samboeren spiste en pizza jeg fikk smake på - fornøyd med å ha valgt burgeren

Takk, Marita F

Anmeldt 4. februar 2021 via mobile enheter

Dette var en veldig hyggelig overraskelse. Koselig lokale med lun stemning og fin bakgrunnsmusikk. Store fine vindu for people watching og godt lysinnslipp. Veldig god "tyren burger" og kyllingburger, og pannekakene på barnemenyen falt veldig i smak! Vennlig og god service fra begynnelse til slutt. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Surferprincess80
Anmeldt 21. desember 2020

Hyggelig lokal gastrobar.
Har laget bra alkoholfri drikkemeny til maten
gode smittevernrutiner.
lett å komme til ved å ta 11 eller 12 trikk til Torshov eller 20 bussen. lett å få drosje, da det er drosjeholdeplass rett nedenfor.
Spør servitør om dagens middag.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, roar r
Anmeldt 11. oktober 2020

Svært god mat, både forrett, burgeren og tilbehøret var over gjennomsnittet godt! Litt busy lokale, og litt høy musikk. Anbefales likevel på det sterkeste!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, thorbj_rns450
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

God service og god mat til en vettug peng.
Prøv ulike tapasretter. Favoritten min ble spanske kjøttboller i tomatsaus. Spicy og godt. Fin beliggenhet rett nedenfor Soria. Kommer garantert tilbake

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 636TomL

Reisende som så på Tyren Torshov, så også på

Har du vært i Tyren Torshov? Del dine erfaringer!