“Best Donuts Ever! ”
Anmeldelse av Talormade

Talormade
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hadde lett opp steder å dra innom på Oslotur med famiien og Talormade skuffet ikke.

Utvalg, service, smaker og interiør var alle innertier.

Salted Caranel Donut var så god at vi måtte innom å kjøpe med oss en hver før vi dro til flyplassen på hjemturen.
Vi kommer igjen!

Takk, G8742KElindae

Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Kjempegode donuts, med et bredt utvalg av andre smaker! Gode smaker sammen, og fint fremstilt. Utrolig hyggelig og bra personell med god service. Blide og forbVil absolutt ta turen tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Victoriaoy
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2020
Anmeldt 8. august 2020

Dato for besøk: august 2020
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Reisende som så på Talormade, så også på

Har du vært i Talormade? Del dine erfaringer!