“Egen klasse! Euforisk og uslåelig leverandør av søtsaker i Oslo”
Anmeldelse av Talormade

Talormade
Anmeldt 21. juli 2021

Jeg har hatt gleden av å nyte disse søtsakene mange ganger, men siden jeg bor noen timer unna, er det en stund siden sist. Både i går og i dag har vi inntatt disse dougnutsene flere ganger om dagen. Og de er etter min erfaring og kokkekompetanse helt uslåelige.

Fantastisk fluffy deig men perfekt myk tekstur, nydelig crisp utside og et bredt utvalg toppinger!

Min absolutte favoritt er nok eple og vanlije selvom det strengt tatt ikke er en dougnuts. Av de klassiske er lemonpoppy vilt god, og som den syndigste forføreren av dem alle troner salt karamell.

E u f o r i er den beste beskrivelsen.

Håndtverket i espressobønnene må også nevnes. Fantastisk kompleksitet i smaksbilde, nydelig håndtverk hvor alle undertonene popper.

Servicen er upåklagelig også. Er jo stas å bli kjent igjen fra gang til gang. Kan vel være fordi jeg på et døgn endte med å kjøpe totalt 50 dougnuts uten at det var mer enn 4 mennesker til å spise de

Godt jeg bor langt nok unna til at midjemålet trosser frotsingen, men jeg gleder meg vilt til neste gang

Takk, 323kariannes

Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

God kaffe, gode doughnuts og alltid hyggelig personale. Kommer ofte tilbake til Talormade! En av de beste plassene for en cold brew på varme dager i Oslo

Dato for besøk: mai 2021
Takk, hermanf2014
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Norges beste DOUGNUTS!! Akkurat som ekte amerikanske dougnuts!! Finnes ikke ferskere eller bedre, eller mer amerikanske dougnuts enn her!! Ett kjempe spennene utvalg som hele tiden endres! Så ufattelig gode!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Voyage62300454096
Anmeldt 8. desember 2020 via mobile enheter

Skal du ha deg en skikkelig saftig, smakfull og luftig donut så er dette plassen! For et håndverk! Og for et utvalg! Kjøp gjerne flerne og del dem, da får du smake flere. Helt fantastisk!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 91AnnaBV
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hadde lett opp steder å dra innom på Oslotur med famiien og Talormade skuffet ikke.

Utvalg, service, smaker og interiør var alle innertier.

Salted Caranel Donut var så god at vi måtte innom å kjøpe med oss en hver før vi dro til flyplassen på hjemturen.
Vi kommer igjen!

Takk, G8742KElindae

Reisende som så på Talormade, så også på

Har du vært i Talormade? Del dine erfaringer!