“Aldri igjen”

Restaurant Holmenkollen Park Hotel Rica Kongeveien
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Stresset personale som overhode ikke ser ut som om de har lyst til å være der. Maten var helt OK, ingenting jeg kommer til å savne. Måtte legge igjen halve biffen pga store biter med fett. Ventet i 25 minutter på å få regningen og måtte da spørre 2 ganger. En sur kelner hang over skulderen min mens jeg signerte og så om jeg skrev nok tips. Datteren min på 9 år sa hun aldri ville tilbake hit. Det skal hun få slippe.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, TDKarlstad

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

En overnatting på hotellet ga bare en bekreftelse på at dette er utdatert, sløvt og dårlig.

Alt ifra innsjekk, service i de forskjellige utsalgstedene/barene og renhold på rom/fellesarealer var langt under forventet standard.

Vasken på badet var full av skjeggrester. Ikke mindre en fire spindelvel i tak samt en skittent sokkepar i garderoben...

Rommet var oppgradert til et superiorrom. Dette var på bakkeplan med utsikt rett i en nabofløy på hotellet. Kanskje et pluss med kaffemaskin på rommet. Ellers ganske trist.

Ubemannende barer. Surt personal.
Roomservice opent kun fra 17:00 - 24:00, og ikke mulig å bringe mat på rommet om en ønsket.

Alt i alt et meget skuffende opphold.

Styr unna.

2  Takk, afa1978
Anmeldt 16. desember 2018

Årets julelunsj på jobben ble kombinert med et planleggingsmøte på hotellet. Møterommet var luftig og flott til 20 personer, ventilasjonen god og utsikten formidabel. Julelunchen var nedtur, sett bort fra gode kollegaer til bords. Det som skulle være varm julemat var akkurat så lunken at fettet ikke stivna. Ribba og pinnekjøttet smakte likevel OK i følge mine følgesvenner. Jeg holdt meg til det som skulle være kaldt på lunsjbordet. Det var mat på det helt jevne, bare litt mindre utvalg enn lunsjbordet på et ordinært seminarhotell. Brødet skar vi selv, men det var hygienisk ikke OK uten serviett å legge imellom når vi alle skar skivene våre etter tur. Ostefatet måtte jeg droppe da det manglet både kjeks og syltetøy, og det var ingen som etterfylte. Moltekremen var god, rislunsjen direkte sur. Kelnerne kom kjapt til bordet da vi ankom. Men hvorfor servere eplemost og flaskevann i litersflasker når en tar opp bestilling fra en og en gjest? Det bør da holde med vanlige små flasker, slik vi som bestilte øl fikk? Kaffen var lunken. Men som sagt: gode kollegar og staselige omgivelser og flott utsikt berget dagen. På tross av maten.

Takk, mygve
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Virker som alle servitørene og bartenderne hater å jobbe her. Nedtrykt atmosfære, alt er vanskelig, servitører er stresset og sure, men maten er helt ok.

Takk, Gastronomikeren
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Vi var et bord med 20 stk som spiste sammen. Noe mat kom når andre var ferdig med sin mat og var klar til å forlate bordet. Elendig service! Bestilte vegetar burger, den var så salt at jeg kunne bare spise fries, som skulle være laget av sellerirot (ifølge menyen), men var vanlig potet fries. Prøvde å klage til servitør, men tok ingen kritikk.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, moknus

Reisende som så på Restaurant Holmenkollen Park Hotel Rica Kongeveien, så også på

Har du vært i Restaurant Holmenkollen Park Hotel Rica Kongeveien? Del dine erfaringer!