“Nærmere Middelhavet kommer du ikke i Oslo!”
Anmeldelse av Albertine Spiseri

Albertine Spiseri
Anmeldt 28. august 2021

Mange nydelige småretter som meze/tapas, men også delikate hovedretter. Vi er noen venner som kommer hit ofte. Bordet fylles med småretter og vi «plukker» litt av hvert fra tyrkisk, gresk, italiensk og spansk kjøkken. Sjekk menyen på nettet. Du kan sitte ute eller inne eller få maten hjem. Vertsparet, tyrkiske Serdal og hans spanske kone, preger den nære, hyggelige stemningen i de enkle og tradisjonsrike lokalene på St. Hanshaugen. Hvis du går dit en gang, vil du garantert komme igjen med noen du vil dele en annerledes gourmetopplevelse med!

Takk, Bjørn R

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Smakfulle lammekoteletter med tilbehør kan anbefales. Betjeningen var hyggelig og fulgte godt opp underveis.

Takk, BislettBeboer
Anmeldt 3. juni 2021

Litt tilfeldig vi fant dette stedet. Utrolig god mat og service. Kan virkelig anbefales. Her noterte de navn og tlf nr iforb m smittesporing, spritet hender når du kom.
Vi spiste Scampi i tomatsaus til forrett og ram tikka til hovedrett. Kommer garantert igjen

Takk, Bentebjo
Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Like bra som for ett år siden. Trivelig uteservering i Hallings gate. Hyggelig betjening. Veldig god falaffeltallerken. Anbefales

Takk, KristianL501
Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Kom tilfeldig over dette stedet og prøvde oss på lunch en lørdag formiddag. Ble hyggelig tatt i mot i et rent og minimalistisk spiseri. Bestilte pai med spinat og feta, og en gyros med oksenkjøtt. Smakte fantastisk med en herlig frisk salat til! Og en liten skål tzatziki. Prisen var helt innenfor. Skynd deg å prøve denne før den stenger til uka pga korona!

Dato for besøk: november 2020
Takk, flygonaway

Reisende som så på Albertine Spiseri, så også på

Har du vært i Albertine Spiseri? Del dine erfaringer!