“Dårlig service”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

God og enkel mat, men dårlig service. Vi måtte hele tiden be om oppmerksomhet for å bestille drikke og mat. Ingen ekstra oppmerksomhet til vår store gruppe. Dette blir vårt siste besøk.

Takk, heidpeidi

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat i hyggelig lite lokale på Bislet. Trivelig service og bra vin. Få bedre biff restauranter i Oslo.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom dit med høye forventninger. Da vi skulle bestille rødvin var de utsolgt for en Malbec for 675kr og fikk beskjed om at neste var på 875kr. Ingen hjelp med vin eller opplysninger om vinkartet/smaker. Vi bestiller en flaske Malbec pluss champagne på eget initiativ. Vi måtte sende champagnen ut da den var helt flat. Vi fikk to gode løksupper. Vi ventet derimot over en time på hovedretten som var en fryktelig skuffelse. Vi måtte første etterlyse maten da det drøyer i over en time. Det var altfor salt (og vi liker salt veldig godt!). Salaten var veldig syrlig og potetene var ramsalt og hovedpunktet: kjøttet var en skuffelse - ramsalt, seigt og full i sener. Ingen servitør sjekket om maten var god/om det gikk bra da vi spiste. Vi var så sultne at vi spiste det vi fikk. Vi måtte vinke og selv be om regningen. Servitøren var defensiv da vi prøvde å si at opplevelsen var svært dårlig men ga oss tilslutt rabattert mat når vi poengterte at alt hadde gått skeis. Siste besøk her.

Takk, 180anetteh
Anmeldt 5. oktober 2018

Kelneren var kjempehyggelig. Vi var fire voksne og tre tenåringer. Vi hadde bestilt bord på forhånd, ønsket et spesielt, men det bordet fikk vi ikke. Dumt, da det var en spesiell anledning. Og staben brydde seg ikke.... beklaget ikke en gang, bare trakk på skuldrene. Gjøre feil kan alle, bomme på beregning kan alle, men arroganse...... nei takk! Det er nok av hyggelige spisestedet i strøket, så på St. Lars har vi vært for siste gang!!

1  Takk, Krohnish
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Rocka plass med høyt tempo, masse lyd og veldig god biff. Lekkert tilberedt krepseforrett med masse god smak og akkurat passe grillet. Nydelig biff med herlig grillsmak og godt tilbehør. Men skal bearnaisesausen være kald??? Kul plass med masse energi og mye lyd. Ikke plassen for romantikk eller seriøse diskusjoner - her nytes god mat, en ser på folk og lytter til 70-80 talls rockesvisker mens en inntar et godt og perfekt grillet måltid. En kul opplevelse!

2  Takk, eldbj_rgn

Reisende som så på St. Lars, så også på

Har du vært i St. Lars? Del dine erfaringer!