“Nydelig skrei, brød og fritert griseøre som forrett”
Anmeldelse av St. Lars

St. Lars
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019

Koselig lokale, og hyggelig betjening. Glutenfritt alternativ til brød og smør før hovedretten var knasende sprø griseøre/ grisetryne! Alle deler av dyret skal brukes, er en viktig filosofi her. Det smakte kjempegodt!
Fisken var veldig god, grønnsakene som tilbehør også. Vi fikk anbefalt viner, rød og hvit, som begge var utmerket til maten. Neste gang velger vi menyen, både mat og vin!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, hegeegners

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Mørke lokaler med uproffe servitører som holdt høylytt «personalmøte» og opplæring slik at alle gjester hørte hvert ord. En lite trivelig opplevelse. Da nabobordet kommenterte dette, la servitøren seg over bordet deres og lo! Han trodde tydeligvis at han sjarmerte dem, men dette er bortenfor all folkeskikk. Maten var god, men ikke verdt prisen. Kommer ikke igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Bestemor69
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

God og enkel mat, men dårlig service. Vi måtte hele tiden be om oppmerksomhet for å bestille drikke og mat. Ingen ekstra oppmerksomhet til vår store gruppe. Dette blir vårt siste besøk.

Takk, heidpeidi
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat i hyggelig lite lokale på Bislet. Trivelig service og bra vin. Få bedre biff restauranter i Oslo.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom dit med høye forventninger. Da vi skulle bestille rødvin var de utsolgt for en Malbec for 675kr og fikk beskjed om at neste var på 875kr. Ingen hjelp med vin eller opplysninger om vinkartet/smaker. Vi bestiller en flaske Malbec pluss champagne på eget initiativ. Vi måtte sende champagnen ut da den var helt flat. Vi fikk to gode løksupper. Vi ventet derimot over en time på hovedretten som var en fryktelig skuffelse. Vi måtte første etterlyse maten da det drøyer i over en time. Det var altfor salt (og vi liker salt veldig godt!). Salaten var veldig syrlig og potetene var ramsalt og hovedpunktet: kjøttet var en skuffelse - ramsalt, seigt og full i sener. Ingen servitør sjekket om maten var god/om det gikk bra da vi spiste. Vi var så sultne at vi spiste det vi fikk. Vi måtte vinke og selv be om regningen. Servitøren var defensiv da vi prøvde å si at opplevelsen var svært dårlig men ga oss tilslutt rabattert mat når vi poengterte at alt hadde gått skeis. Siste besøk her.

Takk, 180anetteh

Reisende som så på St. Lars, så også på

Har du vært i St. Lars? Del dine erfaringer!