“Ny oppusset restaurant midt i blinket!”
Anmeldelse av Vino al Vino

Vino al Vino
Beskrivelse: Velkommen til Vino al vino – italieneren på hjørnet av Holbergs plass. Her kan du nyte italienske smaker og noe godt i glasset – til både lunsj og middag. Vi holder til i uformelle og hyggelige lokaler som huser vår restaurant, café og bar, med tilknyttet uteservering i sommersesongen.
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Jeg har vært det mange ganger før og syns at denne restauranten fortjener shout out! Veldig god og ordentlig italiensk mat, god priser og hyggelig servise. Veldig koselig for par men også fortetningsmøter.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 614sapira

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kjøkkenet på denne restauranten har lenge vært av god kvalitet. Etter totalrenovering har interiøret i resturantene nå blitt en pen blanding mellom gamle interiørelementer og nye. Menyen består av klassiske italienske retter. Menyen er ikke stor, men kvaliteten på rettene er høy. Jeg har aldri blitt skuffet over maten. Ved siste besøk spiste vi lammecarré. Kjøttet var mørt og helt korrekt tilbredt. Stedet kan absolutt anbefales.

2  Takk, arnes784
Anmeldt 4 uker siden

Dato for besøk: september 2021
Anmeldt 22. august 2021

Anmeldt 27. juli 2021

Reisende som så på Vino al Vino, så også på

Har du vært i Vino al Vino? Del dine erfaringer!