“Italiensk på sitt beste i Oslo.”
Anmeldelse av Vino al Vino

Vino al Vino
Beskrivelse: Velkommen til Vino al vino – italieneren på hjørnet av Holbergs plass. Her kan du nyte italienske smaker og noe godt i glasset – til både lunsj og middag. Vi holder til i uformelle og hyggelige lokaler som huser vår restaurant, café og bar, med tilknyttet uteservering i sommersesongen.
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Smakfull og god mat. Med god vin og hyggelig betjening ble dette et flott måltid. Sentral beliggenhet. Kan anbefales. Italiensk på sitt beste.

Takk, fredrikunnar2018

Anmeldt 11. august 2021

Spiste 3-retters med pasta til hovedrett. Veldig bra fra start til slutt! Like god mat som hos andre i samme kategori, bare at her er det faktisk litt rimeligere. Flere burde ta turen hit, og vi kommer garantert tilbake. Pluss for veldig hyggelig servitør, da god service har minst like mye å si for om et sted kan anbefales eller ikke.

Takk, 512heih
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant med hyggelig betjening, og god mat. Fin beliggenhet om man bor på Radisson Blu Skandinavia. Vi spiste bruschetta og pizza. Anbefales.

1  Takk, Relax13329094022
Anmeldt 30. mai 2021

Jeg kom aldri så langt at jeg fikk smakt på maten, men det har vært litt av et styr å forsøke å bestille mat.
Det er bestilt en letsdeal kupong på et måltid pizza. Ja, du hørte riktig en liten stakkars pizza. Siden restauranten har vært stengt i lengre perioder har det naturligvis vært problematisk å bestille pizza. Det er gjort utallige forsøk på å forsøke å bestille pizza uten hell en dag det passer. Når jeg i dag (30 Mai 2021) ringte ble jeg gjort oppmerksom på at dagen i dag er siste frist for å bestille pizza, selv om det står at fristen er 1. juli på leatsdeal kupongen. Videre ble jeg informert om at det ikke lar seg gjøre å få bestilt pizzaen, selv om restauranten er åpen. Jeg spurte om det gikk ann å ta pizzaen som take away. Det gikk IKKE. Dette er det rene røveriet.
Hva skal en si. En BAD DEAL.
Ingen mat og noen kroner fattigere.
Jeg kommer aldri til å besøke denne restaurentan og deler gladlig mine erfaringer til venner og kjente.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, OleMartin123
Noli Alickaj, Marketing på Vino al Vino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2021

Hei,

Vi beklager at du har opplevd dette. Det var stor pågang etter gjenåpning og vi gikk tomme for mange varer. Derav problemet med bestilling. Vi hadde avtalt med Letsdeal om at kupongen skulle gå ut i slutten av mai. Siden 31. mai var på en mandag (da har vi stengt), antok vi at 30. mai var siste frist. Det viser seg at Lets deal hadde satt datoen til senere. Vi tok kontakt med dem, oppklarte saken og utsatte fristen for alle eksisterende kuponger som ikke har blitt brukt. Kupongen din er altså nå fortsatt gyldig. Du er hjertelig velkommen til å ta turen innom hos hvis du fortsatt ønsker.

Dette kan vi derimot ikke kalle for en svindel. Vi får ikke utbetalt før kupongen er aktivert så det er Letsdeal som har pengene. Dealen gikk også ut på å spise på restauranten, ikke take away.

Mvh,
Vino al Vino

Anmeldt 8. november 2020

Vi var to venninner som spiste 3-retters, med bruschetta til forrett, lammecarré og indrefilet til hovedrett og tiramisu til dessert. Dessverre var 60 % av lammecarré fett, så nesten ikke noe kjøtt... Veldig god indrefilet, samt forrett og dessert!

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, Christinewilliksen

Reisende som så på Vino al Vino, så også på

Har du vært i Vino al Vino? Del dine erfaringer!