“Veldig koselig”

Kjøkken: Tysk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 29. juli 2021

Var her til lunsj med noen venner. Maten var veldig god og servitørene hyggelige. Sandwich med pesto er sterkt anbefalt.

Takk, markuskr1606

Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Spiste en pesto sandwich her hvor det ikke sto at den inneholdte cashewnøtter, endte med en alvorlig allergireaksjon. Klagde til dem på facebook for å si ifra om de burde tydeligjøre dett på allergilisten. De svarte ikke på henvendelsen=)

Dato for besøk: september 2020
Takk, sanderl2017
Anmeldt 8. juli 2019

Eg trur alle med allergi kan finne noko å ete her. Til og med eg som har mjølkeproteinallergi, kan finne kaker å ete her. Og DET er ganske imponerande å finne i Noreg! Har ikkje spurt om det andre dei serverer endå, men har ete kake der fleire gonger og eg har ikkje dødd endå! I tillegg er det veldig koseleg der, og dei har fleire brettspel i hylla.

Dato for besøk: mai 2019
3  Takk, EirenN1
Anmeldt 6. juni 2019 via mobile enheter

Særegen og koselig kafé med digg mat! Kul kunst, fete omgivelser og digg musikk. Et sted som både er estetisk tilfredsstillende og som serverer noe godt for magen.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, minabarane
Anmeldt 5. juni 2019

Bestilte "Den sultene veggis" med kaffen akkurat som ønsket og en veldig god juice til. Maten kom overraskende fort, var allerede på bordet før jeg rakk å sette meg etter betalingen. Litt småstiv pris.
Sandwichen med avokado og kremost med soltørkede tomater var spesielt godt. Ble fort mett. Yoghurten var ok, litt for mye honning. Smakte litt på en helt greit croissant, var allerede ganske mett da.
Mange mennesker midt i lunsjtid, lokalet var low key og koselig. Litt oppvask på bordet, men dette tok et par av ekspeditørene relativt fort da vi skulle til å spise.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Wander173297

Reisende som så på Liebling, så også på

Har du vært i Liebling? Del dine erfaringer!