“Beste burgerne i byen”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Er vel ikke mer å si om det. Ujålete burgere av høy klasse. Rent kjøtt fra trekullgrill gjør susen..

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 7. oktober 2018

Besøkte dette stedet etter et tips. Ville nok aldri funnet det tilfeldig. En av de beste burgerne jeg har spist noen gang. Anbefales virkelig!

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Simsim7
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Her får du nok noen av Oslos beste burgere. Lokale er litt trangt men maten er fantastisk. Potetene er sykt god

2  Takk, galagutt
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Svært liten plass med få sitteplasser, så besøk utenfor kjernetid. Men burgere som virkelig smaker grillet. Anbefales :)

Takk, Sutcivni
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Navnet sier mye om dette stedet, og de leverer til de grader et fantastisk produkt. Det er også bok av varianter å velge mellom. Hvis jeg skal ta fram en ting som jeg ikke var fornøyd med, så kunne de investert i et vinskap. Rødvinen var i det varmeste laget for meg

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, StigH424

Reisende som så på Illegal Burger, så også på

Har du vært i Illegal Burger? Del dine erfaringer!