“Jobbfest”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Har lenge hatt lyst til å prøve en av byens beste burgere, lite folk i restauranten men ansatte var lite imøtekommende, stod med ryggen til og noen satt på gulvet og håpet på at den andre skulle gjøre noe med det!
Fikk da bestilt en burger til slutt, hadde håpet på noe bedre enn Mac Donald burger, dessverre var den like smakløs, bare dobbelt då dyr. Jeg er skuffet over en burger jeg har hatt lyst til å prøve lenge ,ikke er bedre.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 451runev

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Must-go-to burger i Oslo. Dette er en skjult perle, som ligger litt bortgjemt. Google Maps var til god hjelp.

Takk, andrebw5
Anmeldt 22. november 2018

Dette var en opplevelse! En liten og litt unnselig burgersjappe, men med en nydelig burger av rent kjøtt, flott tilbehør og god drikke. Anbefalt til en bit snadder etter arbeidstid, kino, teater eller til lunsj. Gå ikke glipp av denne!

1  Takk, janh112
Anmeldt 14. november 2018

Har vært her noen ganger, og føler de har en fallende kurve. Burgerne i dag var ganske smakløs, og virket ikke helt ferske. Vi prøvde en nr. 1 og en nr. 4. Potetene var nydelige.

1  Takk, Lowenan
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Er vel ikke mer å si om det. Ujålete burgere av høy klasse. Rent kjøtt fra trekullgrill gjør susen..

Takk, Oivind_oivind

Reisende som så på Illegal Burger, så også på

Har du vært i Illegal Burger? Del dine erfaringer!