“Lang ventetid”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 27. august 2021

Utrolig dårlig service. Måtte vente i 1,5 time for å få burgeren. Frister ikke å gå der igjen. Burgeren var grei.

Takk, Randi G

Anmeldt 25. juli 2021

Har drømt om illegal burger i flere år, og nå har jeg endelig fått satt tenna i en. Jeg ble ikke skuffa. Burgere jeg spiste hadde en sjukt sterk dressing, men burgeren som helhet var god. Ved første øyekast så den veldig liten ut, men ble mett. Mine venner var også fornøyd. Jeg ville muligens gått for en dobbel burger i stedet for burger med potetbåter. Potetbåtene var dynka i olje, men olja smakte kjøtt så det var digg på en pussig måte. Hyggelig betjening. Ingen andre folk i lokalet, så stille og rolig sånn sett. Serverer øl og vin. Minus for høy syremusikk og mye bråk fra kjøkkenet. Ellers bra.

Takk, Kjetil K
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

En vanvittig digg burger. Perfekt stekt på kullgrill med masse snadder på toppen. Husk å bestille potetbåter ved siden av, også disse er utsøkte. Veldig godkjent glutenfritt brød kan du også få. Her kommer vi helt sikkert igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Bigmc1977
Anmeldt 5. november 2020

Burgeren var virkelig god, men det kan hende mine forventninger var litt for høye etter alle kåringene de har vunnet. Jeg tror den hadde vært enda bedre om kjøttet i den doble burgeren hadde vært dobbel så tykk i stedet for to "tynne".

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, Homrul
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Var her med min sønn. Fikk servert en fantastisk burger sammen med perfekte poteter ved siden av. Utrolig godt, klissete raskt servert. Anbefales hvis du ikke har for høyt kolesterol

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Terje B

Reisende som så på Illegal Burger, så også på

Har du vært i Illegal Burger? Del dine erfaringer!