Anmeldt 31. oktober 2018

Veldig greit hotell. Beliggenhet perfekt i forhold til avstand til sentrum, opera, teater osv. Små , enkle rom med behagelige senger og god komfort. Frokosten var helt ok, men den varme maten var lunken. Det trekker litt ned.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Rolf274
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig både inn og utsjekk. Rommene var små og enkle - ingen ekstrautstyr i form av shampo, kaffe, minibar etc.
Greit hotell hvis man skal bo der kun en natt eller hvis man bare skal ha en plass å sove.
God frokost, men savnet stekt egg og bacon.

Takk, Bannfrid
Anmeldt 25. oktober 2018

Grei og rask innsjekk.
mange av rommene vender inn mot en bakgård som ikke er veldig innbydende, og jeg er usikker på hvordan bygningen vil reagere i en eventuell brann, vil bakgården fungere som en ildsjakt?

Rommet var gammelt og har blitt pusset opp på en merkelig måte.
frokosten var god, enkel og grei.

Takk, ceciliesj
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Tilbrakte kun noen timer på rommet for å sove ifm lange jobb-møter. Fint hotell, rent og pent, hyggelige folk, sentral beliggenhet - dog ikke det beste strøket i Oslo. Ikke noe galt, men heller ikke spesielt pent område. Tviler på at de har rom med vannvittig utsikt - men det kan man heller ikke forvente mtp plassering av hotellet. Kommer jeg til å benytte hotellet igjen? Ja, helt sikkert :)

Takk, A1350ELjb
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Har hatt hyggelig overnatting på hotellet sammen med en kamerat. Ikke langt fra Oslo S og heller ikke langt fra Vippetangen hvor man kan ta seg danskebåttur. Det anbefales å bo hos Børsparken hotellet når man er i nærhet. Selvbetjent innsjekking er dessverre ute av drift for tiden og du må henvende deg til baren. Det ser ikke ut som en resepsjon, men de har dessverre plassert resepsjonen der. Her på hotellet finner du enkel og grei soverom med seng, bad og wc. Utsikten, her må man ikke ha høy forventning fordi rom ligger på forskjellige sider av bygget. Du kan faktisk få utsikt mot gata og det er selvsagt ikke så koselig når du ser mye skitten og ikke velstelt folk. Beste utsikt som man kan få er mot Operaen og Børsen. Nå over til baderom. Her er min personlig mening at det trenges litt oppgradering og fint om alle rommene kan få likt utseende og at det fins samme utstyrer på alle rommene. Frokost, her var det faktisk helt vanlige norske mattyper å finne til bords. Av og til mangler det servietter, drikke eller mat som er tomt og trengs påfylling. Ellers er det ikke mye å klage på. Personalet er tilgjengelig hele tiden. En stor takk til resepsjonssjefen Silje for en hyggelig kundeprat når jeg var innom hotellet deres. Det ser ut som å være en attraktivt arbeidsplass som man kan komme til å trives godt i hverdagen!

Takk, StianRusten