Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Hotellet imponerte ikke. Slitte og smussete teppegulv i trapperom og korridorer. Vi fikk et superiorrom. Hva i all verden er det?
Ikke garderobeskap. Ikke engang en engangskopp for å kunne skylle ned medisinen med vann. Frokostsalen var uoversiktlig; mat og drikke plassert i alle himmelretninger. Hvorfor i all verden er drikka som skal være kald og forfriskende tømt i glassbeholdere som står romtemperert? Hendlene på tappekranene var i tillegg knekt av, slik at det var vanskelig å fylle glassene. Jeg kommer nok ikke til å booke dette hotellet flere ganger.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Merete L
Anmeldt 31. oktober 2018

Veldig greit hotell. Beliggenhet perfekt i forhold til avstand til sentrum, opera, teater osv. Små , enkle rom med behagelige senger og god komfort. Frokosten var helt ok, men den varme maten var lunken. Det trekker litt ned.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Rolf274
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig både inn og utsjekk. Rommene var små og enkle - ingen ekstrautstyr i form av shampo, kaffe, minibar etc.
Greit hotell hvis man skal bo der kun en natt eller hvis man bare skal ha en plass å sove.
God frokost, men savnet stekt egg og bacon.

Takk, Bannfrid
Anmeldt 25. oktober 2018

Grei og rask innsjekk.
mange av rommene vender inn mot en bakgård som ikke er veldig innbydende, og jeg er usikker på hvordan bygningen vil reagere i en eventuell brann, vil bakgården fungere som en ildsjakt?

Rommet var gammelt og har blitt pusset opp på en merkelig måte.
frokosten var god, enkel og grei.

Takk, ceciliesj
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Tilbrakte kun noen timer på rommet for å sove ifm lange jobb-møter. Fint hotell, rent og pent, hyggelige folk, sentral beliggenhet - dog ikke det beste strøket i Oslo. Ikke noe galt, men heller ikke spesielt pent område. Tviler på at de har rom med vannvittig utsikt - men det kan man heller ikke forvente mtp plassering av hotellet. Kommer jeg til å benytte hotellet igjen? Ja, helt sikkert :)

Takk, A1350ELjb