Anmeldt 18. november 2018

Under venneturen vår, så bodde vi her. Veldig enkelt å sjekke inn og ut, fine og greie rom.
Frokosten var god også. Nært til sentrum av Oslo og kjører du bil, så får du rabatt til parkeringshuset Børsparken

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, AST81
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig resepsjonister som hjalp til da den automatiske innsjekkingen ikke fungerte. Sentralt hotel i forhold til tog, buss og bane. Kort avstand til sentrum restauranter.Enkle rom men rent og god seng. Frokosten hadde bra utvalg!

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, 609larsb
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Hotell som ligger sentralt men i et noe belastet område i Oslo. Fikk rom med fin utsikt mot børsen og Operataket. Fint hotellrom med ok standard, men fremstår rent. Verdt å merke seg treningsfasilitetene.

2  Takk, mbakkom
Anmeldt 12. november 2018

Veldig sentralt og greit hotel, rene rom, bad og fint frokostområde, men litt slitte tepper i fellesrom/ganger/trapper. Var utrolig stille om natten, og betjeningen var i en særklasse - imøtekommende, hjelpsomme og serviceinnstilte! Kommer gjerne tilbake hit.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anne Mai B
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Hotellet imponerte ikke. Slitte og smussete teppegulv i trapperom og korridorer. Vi fikk et superiorrom. Hva i all verden er det?
Ikke garderobeskap. Ikke engang en engangskopp for å kunne skylle ned medisinen med vann. Frokostsalen var uoversiktlig; mat og drikke plassert i alle himmelretninger. Hvorfor i all verden er drikka som skal være kald og forfriskende tømt i glassbeholdere som står romtemperert? Hendlene på tappekranene var i tillegg knekt av, slik at det var vanskelig å fylle glassene. Jeg kommer nok ikke til å booke dette hotellet flere ganger.

Takk, Merete L