Toften
    kr 858
  • Trip.com
    kr 1 108
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 906
0.2 km fra Comfort Hotel Boersparken
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 8. desember 2018

Hotellet ligger sentralt i forhold til Oslo S. Enkelt hotel, helt greit for en natt. Fikk nok en oppgradering, noe som gav et bedre inntrykk enn under forrige besøk. Dette hadde både bra arbeidsbord og strykejern/brett!
Veldig hyggelig betjening i resepsjonen.Ny frokostsal har løftet helhetsinntrykket, og tilbudet av mat var bra.

Romtips: Rom mot Børsen, gir langt mindre støy fra kollektivtrafikken.
Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, janinger2016
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Bodde her ei langhelg, og ble som tittelen sier ikke imponert. Det som drar opp her er de ansatte - spesielt de i resepsjonen. Veldig blide, hyggelige og hjelpsomme.

Utover dette er det ikke mye å rope hurra for. Skitne illeluktende tepper i korridorene. Teppene på rommet var også illeluktende. I tillegg var det godt synlig støv på rommet. Bla. på toalettsisternen. Rommet var også veldig lite, og det var ingen mulighet til å legge/henge tøy i skap. Det var noen knagger og kleshengere på veggen. Rommet var egentlig for lite for 2 personer.
Ønsker man renhold på rommet må man si fra dagen før - dette er noe som ikke hører hjemme på et hotell.
Frokosten er ok, men heller ikke mer. En morsomhet som jeg la merke til var at det var reklame på frokostbordene med bilde av blant annet speilegg. Men det fantes ikke speilegg i buffeen. Det som var av egg der var kokt - hardkokt eller ekstra hardkokt.

Etter min mening er standarden beskrevet over alt for svak i forhold til prisen.
Her er det motell-standard, og da forventer jeg motell-pris

Takk, bmsund
Anmeldt 18. november 2018

Under venneturen vår, så bodde vi her. Veldig enkelt å sjekke inn og ut, fine og greie rom.
Frokosten var god også. Nært til sentrum av Oslo og kjører du bil, så får du rabatt til parkeringshuset Børsparken

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, AST81
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig resepsjonister som hjalp til da den automatiske innsjekkingen ikke fungerte. Sentralt hotel i forhold til tog, buss og bane. Kort avstand til sentrum restauranter.Enkle rom men rent og god seng. Frokosten hadde bra utvalg!

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, 609larsb
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Hotell som ligger sentralt men i et noe belastet område i Oslo. Fikk rom med fin utsikt mot børsen og Operataket. Fint hotellrom med ok standard, men fremstår rent. Verdt å merke seg treningsfasilitetene.

2  Takk, mbakkom