2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 117
Trip.comUSD 117
ZenHotels.comUSD 118
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Her må ledelsen gi mer betalt til ansatte, for disse er flinke. Veldig godt på humør og service hos både barception og de som ryddet ved frokostbordet. Helt ok rom også for en enkel overnatting. Pluss med frokost til klokken 1200 søndag, samt utsjekk 1800 uten ekstra kostnad. Jeg og kjæresten koste oss, og snakket godt om service i etterkant.

Eneste minuset er litt trangt/dårlig organisering av frokost, ble mye frem og tilbake. Savnet banan og druer, men det er flisespikkeri.

Anbefales på det sterkeste pga service og mennesker som jobber der.

1  Takk, JRonnyMoe
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde en langhelg i Oslo, for å feire en 70-årsdag, og hadde derfor bestilt et oppgradert rom. Et tidligere besøk var helt ok, så vi regnet med at det skulle bli et fint opphold, særlig siden jeg hadde gitt beskjed om feiringen.
Rommet var greit og utsikten fin, men det luktet dårlig på badet (sannsynligvis pga at det var lenge siden dusjen var brukt) og såpebeholderen var tom. Fjernkontrollen til tven virket omtrent ikke pga dårlig batteri, og jeg følte meg dårlig mottatt i resepsjonen, når jeg ba om nye batterier. Det var heller ikke glass på rommet, slik at vi måtte ut på leting, for å få pusset tennene. Samtidig var det oppfordring på badet om å drikke vann.
Det lå også en lapp om at hvis vi ville ha rommet rengjort, så måtte vi gi beskjed dagen i forveien. Dette føltes noe rart, når vi hadde fem overnattinger, og skulle ikke være nødvendig å be om.
Det fine med dette hotellet, i tillegg til beliggenheten, er at de har et veldig bra treningsrom. Men også der måtte vi gi beskjed om manglende håndklær.

Takk, Toften
Anmeldt 8. desember 2018

Hotellet ligger sentralt i forhold til Oslo S. Enkelt hotel, helt greit for en natt. Fikk nok en oppgradering, noe som gav et bedre inntrykk enn under forrige besøk. Dette hadde både bra arbeidsbord og strykejern/brett!
Veldig hyggelig betjening i resepsjonen.Ny frokostsal har løftet helhetsinntrykket, og tilbudet av mat var bra.

Romtips: Rom mot Børsen, gir langt mindre støy fra kollektivtrafikken.
1  Takk, janinger2016
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Bodde her ei langhelg, og ble som tittelen sier ikke imponert. Det som drar opp her er de ansatte - spesielt de i resepsjonen. Veldig blide, hyggelige og hjelpsomme.

Utover dette er det ikke mye å rope hurra for. Skitne illeluktende tepper i korridorene. Teppene på rommet var også illeluktende. I tillegg var det godt synlig støv på rommet. Bla. på toalettsisternen. Rommet var også veldig lite, og det var ingen mulighet til å legge/henge tøy i skap. Det var noen knagger og kleshengere på veggen. Rommet var egentlig for lite for 2 personer.
Ønsker man renhold på rommet må man si fra dagen før - dette er noe som ikke hører hjemme på et hotell.
Frokosten er ok, men heller ikke mer. En morsomhet som jeg la merke til var at det var reklame på frokostbordene med bilde av blant annet speilegg. Men det fantes ikke speilegg i buffeen. Det som var av egg der var kokt - hardkokt eller ekstra hardkokt.

Etter min mening er standarden beskrevet over alt for svak i forhold til prisen.
Her er det motell-standard, og da forventer jeg motell-pris

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, bmsund
Anmeldt 18. november 2018

Under venneturen vår, så bodde vi her. Veldig enkelt å sjekke inn og ut, fine og greie rom.
Frokosten var god også. Nært til sentrum av Oslo og kjører du bil, så får du rabatt til parkeringshuset Børsparken

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner