Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Har sans for det miljøvennlige ved ikke å vaske rene ting og det kvalitetsmessige ved å heller vaske ordentlig når det vaskes, enn å fare over med harelabb hver dag. Her kan det se ut som den dominerende filosofi er å spare utgifter på personell som driver room-service, eller så sviktet kommunikasjonen ett eller annet sted i linja meg-resepsjonist-personell som vasker. Da jeg sjekket ut, var rommet fullt av søppel. Etter 3 dagers opphold. Pleier alltid tipse for room-service, men får man ingen service? Med andre ord personellet med den tunge jobben ender opp med redusert bonus for de får ikke den samme takknemligheten fra kundene som økonomisk bidrag i hverdagen. Siste gang jeg sier nei til spørsmålet «trenger du romvask i morgen?». God beliggenhet. Grei størrelse på rom. Frokost et lyspunkt. Restaurantprriser på brus i «kiosken» bak resepsjonen, men kjekk kolonialforretning i samme gata. Gangavstand fra flytog.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, backpack-from-norway
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Jeg og kjæresten var i Oslo for og besøke familien min og feire jul.

Vi kjørte ned fra Sundsvall i Sverige til Oslo, det tok rundt 8-9 timer så vi var rimelig trøtte når vi kom frem, når vi hadde parkert bilen og prøvde og sjekke inn så fant de ikke vårt navn i registeret, vi hadde booket rommet for over en måned siden, det var booket på kjæresten min sitt etternavn og det er bare de i hele verden som har det så det er ganske unikt, og har litt spesielle stevninger, de sa at de ikke kunne hjelpe oss og at vi kanskje var på feil hotell, dette var altså ved 12 tiden på julaften, vi hadde kjørt kjempe lenge og skulle gjøre oss ferdige for julaften men de sa at de ikke kunne hjelpe oss og sjekke inn, vi fikk ringe faren til kjæresten min som fikk snakket med dem
Og først etter 30 minutter fant de oss i registeret.

Rommet var veldig lite og senga veldig hard, veldig veldig kaldt inne på selve hotell rommet og i matsalen.
Utrolig høylytt fra gangene, da vi begge våknet av at en som ryddet satt og harklet seg og det hørte vi 4-5 rom bort som at hun satt innafor hotelldøra.

Frokosten var dessverre dårlig.
Dårlig utbud og smakløse varme retter.

Vår utsikt var RETT inn i masse stein og vinduer, føltes som en fengsel celle.

Derimot fin utsikt fra den lille balkongen alle hadde adgang til.

Takk, Bellareviewsit
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Her må ledelsen gi mer betalt til ansatte, for disse er flinke. Veldig godt på humør og service hos både barception og de som ryddet ved frokostbordet. Helt ok rom også for en enkel overnatting. Pluss med frokost til klokken 1200 søndag, samt utsjekk 1800 uten ekstra kostnad. Jeg og kjæresten koste oss, og snakket godt om service i etterkant.

Eneste minuset er litt trangt/dårlig organisering av frokost, ble mye frem og tilbake. Savnet banan og druer, men det er flisespikkeri.

Anbefales på det sterkeste pga service og mennesker som jobber der.

1  Takk, JRonnyMoe
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde en langhelg i Oslo, for å feire en 70-årsdag, og hadde derfor bestilt et oppgradert rom. Et tidligere besøk var helt ok, så vi regnet med at det skulle bli et fint opphold, særlig siden jeg hadde gitt beskjed om feiringen.
Rommet var greit og utsikten fin, men det luktet dårlig på badet (sannsynligvis pga at det var lenge siden dusjen var brukt) og såpebeholderen var tom. Fjernkontrollen til tven virket omtrent ikke pga dårlig batteri, og jeg følte meg dårlig mottatt i resepsjonen, når jeg ba om nye batterier. Det var heller ikke glass på rommet, slik at vi måtte ut på leting, for å få pusset tennene. Samtidig var det oppfordring på badet om å drikke vann.
Det lå også en lapp om at hvis vi ville ha rommet rengjort, så måtte vi gi beskjed dagen i forveien. Dette føltes noe rart, når vi hadde fem overnattinger, og skulle ikke være nødvendig å be om.
Det fine med dette hotellet, i tillegg til beliggenheten, er at de har et veldig bra treningsrom. Men også der måtte vi gi beskjed om manglende håndklær.

Takk, Toften
Anmeldt 8. desember 2018

Hotellet ligger sentralt i forhold til Oslo S. Enkelt hotel, helt greit for en natt. Fikk nok en oppgradering, noe som gav et bedre inntrykk enn under forrige besøk. Dette hadde både bra arbeidsbord og strykejern/brett!
Veldig hyggelig betjening i resepsjonen.Ny frokostsal har løftet helhetsinntrykket, og tilbudet av mat var bra.

Romtips: Rom mot Børsen, gir langt mindre støy fra kollektivtrafikken.
1  Takk, janinger2016