Trip.com
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet har blitt oppgradert. De har fått et mye bedre utvalg på glutenfri mat selv om jenta mi ikke likte maten. Hadde et supert opphold. V3kdig hyggelig personale som ka til rette for at vi fikk et supert opphold.

1  Takk, Hilde Merete Ha... S
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Sentralt hotell med hyggelig betjening! Døgnbemannet resepsjon med trivelige flotte mennesker.
Det serveres en god frokostbuffet, du kan ta med kaffekoppen opp på rommet sommhar stor god Tv montert på vegg. Trenger du noe, alt fra håndklær, henvisning til kommunikasjonsmidler er resepsjonen velvillig og hjelper deg

1  Takk, eaaLongyear
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Har sans for det miljøvennlige ved ikke å vaske rene ting og det kvalitetsmessige ved å heller vaske ordentlig når det vaskes, enn å fare over med harelabb hver dag. Her kan det se ut som den dominerende filosofi er å spare utgifter på personell som driver room-service, eller så sviktet kommunikasjonen ett eller annet sted i linja meg-resepsjonist-personell som vasker. Da jeg sjekket ut, var rommet fullt av søppel. Etter 3 dagers opphold. Pleier alltid tipse for room-service, men får man ingen service? Med andre ord personellet med den tunge jobben ender opp med redusert bonus for de får ikke den samme takknemligheten fra kundene som økonomisk bidrag i hverdagen. Siste gang jeg sier nei til spørsmålet «trenger du romvask i morgen?». God beliggenhet. Grei størrelse på rom. Frokost et lyspunkt. Restaurantprriser på brus i «kiosken» bak resepsjonen, men kjekk kolonialforretning i samme gata. Gangavstand fra flytog.

Takk, backpack-from-norway
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Jeg og kjæresten var i Oslo for og besøke familien min og feire jul.

Vi kjørte ned fra Sundsvall i Sverige til Oslo, det tok rundt 8-9 timer så vi var rimelig trøtte når vi kom frem, når vi hadde parkert bilen og prøvde og sjekke inn så fant de ikke vårt navn i registeret, vi hadde booket rommet for over en måned siden, det var booket på kjæresten min sitt etternavn og det er bare de i hele verden som har det så det er ganske unikt, og har litt spesielle stevninger, de sa at de ikke kunne hjelpe oss og at vi kanskje var på feil hotell, dette var altså ved 12 tiden på julaften, vi hadde kjørt kjempe lenge og skulle gjøre oss ferdige for julaften men de sa at de ikke kunne hjelpe oss og sjekke inn, vi fikk ringe faren til kjæresten min som fikk snakket med dem
Og først etter 30 minutter fant de oss i registeret.

Rommet var veldig lite og senga veldig hard, veldig veldig kaldt inne på selve hotell rommet og i matsalen.
Utrolig høylytt fra gangene, da vi begge våknet av at en som ryddet satt og harklet seg og det hørte vi 4-5 rom bort som at hun satt innafor hotelldøra.

Frokosten var dessverre dårlig.
Dårlig utbud og smakløse varme retter.

Vår utsikt var RETT inn i masse stein og vinduer, føltes som en fengsel celle.

Derimot fin utsikt fra den lille balkongen alle hadde adgang til.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Bellareviewsit
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Her må ledelsen gi mer betalt til ansatte, for disse er flinke. Veldig godt på humør og service hos både barception og de som ryddet ved frokostbordet. Helt ok rom også for en enkel overnatting. Pluss med frokost til klokken 1200 søndag, samt utsjekk 1800 uten ekstra kostnad. Jeg og kjæresten koste oss, og snakket godt om service i etterkant.

Eneste minuset er litt trangt/dårlig organisering av frokost, ble mye frem og tilbake. Savnet banan og druer, men det er flisespikkeri.

Anbefales på det sterkeste pga service og mennesker som jobber der.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, JRonnyMoe