Trip.com
Anmeldt 6. juli 2021

Sentral beliggenhet, OK hotell for en OK pris.

Comfort Børsparken har blitt litt pusset opp igjen og har nettopp åpnet for sesongen. Ok, det er ett økonomihotell men noe negativt må nevnes. Frokosten er den samme som før og ganske enkel og kjedelig. Det var ikke mulig og styre temperatur/AC på rommet. Skrivebord men mangler stol. Dette gikk igjen på alle rommene jeg så i forbifarten. Dusjer man så er hele badet søkkvått etterpå.
Jeg bruker vanligvis og ligge på Comfort Hotel® Xpress Central Station ved korte besøk i hovedstaden. Vil heller anbefale det hotellet.

Rommet har ikke noe utstyr for verken kaffe, strykejern, skrivesaker, telefon etc.
Fjernkontroll til TV virket ikke og flere av kanalene virket ikke.

Rommet var rent men det er rengjøring kun hver 4. dag og det kan bli utfordrende for barnefamilier. (Håndduker etc.)

Ble ikke anerkjent som statusmedlem i Nordic Choice. Sen utsjekk søndag ble forespurt ved bestilling 4 dager i forveien men ikke bekreftet. Resepsjonen kunne ikke svare på om det var mulig når vi spurte kvelden før.

Stort treningsenter i underetg. teller som stort pluss,

Romtips: Høyt oppe grunnet støy fra omgivelser.
Takk, Knut Erik T
Anmeldt 3. juli 2021

Rommet var kjedelig innredet. Ektrasengen var vond. Det var lange hår flere steder, generelt dårlig rengjort. Selvbetjeningen på check in var treg og problematisk, noe som førte til lange køer. Betjeningen var blid. Men anbefaler ikke dette hotellet.

Takk, 949bentel
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Dette var et stusselig hotell. Alt var nedslitt og møkkete. Drar ikke dit en gang til om ikke Stordalen med alle sine penger pusser opp og vasker!!! eneste positive var beliggenheten og at man ikke måtte ut av rommet til Kl 1200 på søndag. Men det finnes mange andre bra hoteller med flott beliggenhet i Oslo. Ikke bruk Boersparken!!!!!

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, kmuh
Anmeldt 6. mars 2020

Helt supert å bo her når du har ærend i sentrum. Samtidig er det litt tilbaketrukket for trafikken så du unngår støy (hadde vindu mot bakgården) Standard greie rom uten mye "mikkmakk". God frokost og flott treningsrom. Kjapp inn og utsjekk

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, kremly
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Koselig hotell med hyggelig betjening. Fikk stort romslig rom med god plass til 4 senger (superior) Savnet nok vanlig vindu da det kun var takvinduer hvor vi måtte bruke stige for å åpne lufteluken. Romslig bad med dusj savner en krakk, benk eller flere kroker på badet. Rommet og badet var godt rengjort. Frokosten var flott, hyggelig betjening som ønsket oss en fin dag videre, ikke ofte servitørene sier det Fin takterrasse, med nydelig utsikt og morgensol. Ser jo at det trengs litt oppussing i fellesarealer, men vi ble veldig godt fornøyd. Rask og grei innsjekk og utsjekk. Vi kommer tilbake, for dette lå veldig sentralt.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, ElinS241