Jtviken
    kr 2 140
    kr 2 486
0.4 km fra Clarion Collection Hotel Savoy
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 044
1.1 km fra Clarion Collection Hotel Savoy
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Bestilte et oppgradert rom, men det var ikke verdt pengene. Stort rom, knøtt lite bad. Minus for teppegulv. Kjedelig frokost. Fin beliggenhet i byen, men det var igrunnen alt. Ser ingen grunn til å bo her igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, Anne-Marte K
Savoy H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Kjære AMKDokka,

Det er synd å høre at din opplevelse ikke svarte til forventingene. Vi har 93 rom hvor en tre del av rommene er oppgraderte supperior- eller delux rom. Alle våre rom er forskjellige, noen rom har veldig store bad, andre har mindre bad men store romflater. Vi har teppegulv på de fleste rom, men 14 av rommene våre har parkett.
Vi ønsker selvfølgelig at du skal få oppleve Savoy Hotel igjen og være fornøyd med ditt hotellopphold.

Om du skulle ønske å gi oss en ny sjanse, ta kontakt med meg pr e-post på Sara.hoff@choice.no
Vi ønsker deg en riktig fin dag videre og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!

Mvh,
Sara H

Anmeldt 25. august 2018

Perfekt beliggenhet for en helg i Oslo.God frokost med mye å velge i og kveldsmåltidet inkludert i prisen.Eldre hotell med godt vedlikeholdt og koselige rom.Vi hadde bestilt et dobbeltrom men til vår overraskelse fikk vi et stort rom med plass til 3 personer.Smilende og hjelpsomme folk i resepsjonen.Artig med den «antikke»heisen.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, ellerine
Savoy H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Kjære ellerine,

Takk for din tilbakemelding.
Vi er glade for å se at du har smakt på vår gode frokost og vårt kveldsmåltid. Og det er hyggelig å høre at dere satt pris på oppgraderingen til et superior dobbeltrom, samt vår lille, sjarmerende heis.

Ønsker dere hjertelig velkommen igjen!

Beste hilsner,
Sara H

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd
God personal på hotellet
Hotellet ligger i sentrum
Koselige og rene rom
Det er et godt valg for frokost og middag
Håper å komme tilbake igjen
Takk for en god tid i Oslo
Vi var veldig heldige med været og med hotellet

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Konstantin K
Savoy H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hei Konstantin K,

Takk for din tilbakemelding, vi er glade for at du har hatt et strålende hotellopphold her i Oslo.
Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved neste anledning!

Anmeldt 16. juli 2018

Jeg bodde tre dager på hotel savoy i juli i den varme perioden i sommer. Det var ingen air condition på rommet, og heller ikke noen vifte. Vinduet sto oppe hele døgnet, men det var veldig varmt, og vanskelig å sove.
Frokosten var grei. Ikke noen stor opplevelse. Frokostsalen var heller ikke så fin.
Hotellet serverer kveldsmat, og den var god, og det var det mest posetive med hotellet, og selvsagt beliggenheten. Ikke mye støy heller, og det er bra.
De kunne godt hatt en vifte når det ikke var air condition.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Inger Marie E
Anmeldt 12. juni 2018

bodde her 2 netter i juni med min kone. Fantastisk hyggelig velkomst i respsjonen. Rommet var stort og fint, Badet ikke så stort, men hadde det nødvendige. Senga var veldig god. Eneste minus var at det var veldig varmt i Oslo, så vi måtte ha vinduet åpent om natta, og da var det litt støy fra gata. Spiste en deilig kveldsmat her. Frokosten er bare helt topp. Service var god. Vi hadde et veldig fint opphold, og anbefaler dette hotellet.

Romtips: rom mot bakgården har mindre støy fra gata
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Flyglad