Vio.com
Anmeldt 28. november 2018

Helt standard rom selv om de gav beskjed om at jeg fikk et oppgradert rom. Kunne ikke se hva som var oppgradert, ihvertfall. Hotellet virker litt slitent, dårlig heiskapasitet ( 320kg) Det var inkludert afternoon sweets ( dette bestod av en tørr kake) og Evening Meal ( begge dager wok). Fikk ikke tilbud om drikke og måtte finne vann selv. Her kunne nok hotellet tjent litt på å prøve å selge vin og øl.) Frokosten var helt ordinær. Jeg kommer noe ikke til å velge dette hotellet igjen.

2  Takk, 689runew
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi fikk et knøttlite rom hvor dobbelseng tok meste parten av rommet. Rommet hadde ikke 4 stjerners kvalitet. Renholdet var beklageligvis dårlig. Søppeldunke ble ikke tømt, ikke nye doruller, ikke nye håndkler og generelt dårlig rengjøring på rommet. Trappeoppganger var skitne og ikke vasket. Frokosten var imidlertid svært bra. Fin beliggenhet i byen. Ingen topp opplevelse av dette hotellet, men Ok 3 stjernes hotell.

2  Takk, Øyvind B
Anmeldt 11. november 2018

Ofte hører man om steder som serverer utmerket mat i utkanten av de høye husleiene i sentrum av Oslo.
Vanligvis, når jeg har funnet perle i Oslo sentrum, som serverer en treretters matopplevelse til under 200 kroner, vil jeg holde det for meg selv. Jeg vil ikke bli avvist fordi det er fullt ved neste besøk !
Samtidig, dersom baren i SAVOY ikke får nok gjester, vil de ikke kunne fortsette den fantastisk gode utviklingen .Baren i Hotel Savoy serverer en ukens treretters som består av to fiskeretter, og en kjøttrett til under 200 kroner. Rettene kommer fra hotellets meget kapable kokker. Kunnskapsrike vinkelnere og hyggelig bar betjening. Regningen dro av sted- for vår del, fordi vi koste oss i hjel med kvalitetsviner med mer. Vi startet på budget- og tok av på første klasse! Det var verdt hver krone!

• Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Jtviken
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Bestilte et oppgradert rom, men det var ikke verdt pengene. Stort rom, knøtt lite bad. Minus for teppegulv. Kjedelig frokost. Fin beliggenhet i byen, men det var igrunnen alt. Ser ingen grunn til å bo her igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, Anne-Marte K
Savoy H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Kjære AMKDokka,

Det er synd å høre at din opplevelse ikke svarte til forventingene. Vi har 93 rom hvor en tre del av rommene er oppgraderte supperior- eller delux rom. Alle våre rom er forskjellige, noen rom har veldig store bad, andre har mindre bad men store romflater. Vi har teppegulv på de fleste rom, men 14 av rommene våre har parkett.
Vi ønsker selvfølgelig at du skal få oppleve Savoy Hotel igjen og være fornøyd med ditt hotellopphold.

Om du skulle ønske å gi oss en ny sjanse, ta kontakt med meg pr e-post på Sara.hoff@choice.no
Vi ønsker deg en riktig fin dag videre og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!

Mvh,
Sara H

Anmeldt 25. august 2018

Perfekt beliggenhet for en helg i Oslo.God frokost med mye å velge i og kveldsmåltidet inkludert i prisen.Eldre hotell med godt vedlikeholdt og koselige rom.Vi hadde bestilt et dobbeltrom men til vår overraskelse fikk vi et stort rom med plass til 3 personer.Smilende og hjelpsomme folk i resepsjonen.Artig med den «antikke»heisen.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, ellerine
Savoy H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Kjære ellerine,

Takk for din tilbakemelding.
Vi er glade for å se at du har smakt på vår gode frokost og vårt kveldsmåltid. Og det er hyggelig å høre at dere satt pris på oppgraderingen til et superior dobbeltrom, samt vår lille, sjarmerende heis.

Ønsker dere hjertelig velkommen igjen!

Beste hilsner,
Sara H