ClarionCollectionUSD 194
Anmeldt 31. desember 2019 via mobile enheter

Dette er kanskje det hotellet i Oslo der du får best valuta for pengene. Ikke det billigste, men med inkludert kaffe og kaker klokken 15, og så mye mat du orker å spise i annen etasje mellom 18 og 21. Brød, supper, salater og varme hovedretter samt en helt grei frokost i første etasje morgenen etter. Ønsker du en eksklusiv middag så er Eik restaurant i første etasje et godt valg. Ta også en tur innom og prøv en drink i den sagnomsuste baren hvor du ofte treffer en kunnskapsrik bartender. Badekar på mange av rommene og et meget profesjonelt og imøtekommende personale gjør at jeg kommer tilbake igjen og igjen.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, losalex2233
Anmeldt 14. desember 2019

Hadde bestilt familierom for 2 vaksne og 1 barn, men når me kom på hotellrommet var det berre dobbelseng og ein sofa uten sengklede. Måtte derfor gå i resepsjonen og be dei gjere om sofaen til seng og finne sengklede.
På kvelden fann me ut at lyspæra i eine nattbordslampe var øydelagt. Om morgonen ba me resepsjonen om å skifte lyspære, noko dei ikkje klarte før om kvelden på tross av gjentakne henvendelsar. I løpet av dagen hadde dei prøvd å montere den øydelagte pæra på nytt og påstått at lampa var øydelagt, noko den ikkje var.
Rommer var slitt, den tidlegare nemnde sofaen hadde eit hol i armlenet og dusjen på badet hang ikkje på plass.
Men det er også mykje positivt med hotellet. Det er god frokost, det er flott med ettermiddagskaffe og kveldsmat. Hotellet ligg sentralt, med trikkken rett utanfor og kort veg til Karl Johansgate.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Valdres80
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Jeg har hatt noen hotellopphold opp igjennom åra....men dette var ikke noe å bli imponert over. I hodet mitt hadde jeg forespeilet meg litt luksus,men rommet var i motsatt ende av skalaen. Knøttlite rom og knøttlite bad. Skulle man tørke seg etter en dusj måtte døren åpnes for å få armsleng. Vi bodde på rom 306- et rom som bar preg av slitasje. Til prisen jeg betalte forventet jeg bedre. Kommer jeg til å anbefale hotellet til noen? Nei.... dyrt, slitt men sentralt.

2  Takk, Sylvia I
Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Koselig lite hotell. Håper det snart blir pusset opp.
Baren er skuffende men greit å ta seg ett glass vin eller to. Irriterer meg grenseløs at askebegeret ute er overfylt fra innsjekk tidlig fredag og ingen ting er gjort når vi sjekker ut søndag kl 14. Super sentral beliggenhet !!!

2  Takk, AshildBrestrup
Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Vi bodde der fra lørdag til søndag. Hotellet er sentralt og nært det meste. Hotellet er preget av slitasje og vil tippe at det ble pusset opp tidlig 2000 tallet. Basert på stilen. Sengen var god og frokosten var god. Rommene er små, og frokostsalen er liten.. kveldsmaten ble en ufrivillig redning for oss siden alle restauranter i Oslo er fulle pga julebord sesong. Var overraskende god mat der.. helt greit hotell i forhold til det man betaler. Kommer muligens tilbake. Litt usikker fortsatt..

2  Takk, ollorentzen