Ulike måter å oppleve Vikingskipshuset på
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Museet som ligger på Bygdøy
inneholder Gokstad skipet, Oseberg skipet og Tuneskipet.
I tillegg får man se diverse utstyr som har blitt funnet under
utgravningene.
Det er imponerende å se hvor dyktig disse skipsbyggerne må ha vært. Med det utstyret de hadde til bruk har de skapt vakre
og sjødyktige skip og har utsmykket dem på en helt utrolig
måte. For noen håndverkere det
må ha vært.
At noen har blitt gravlagt i skipene, gjør jo at vi kan ha mulighet til å få et tilbakeblikk på
vikingtiden.
Kunne sikkert vært gjort mye mer for å illustrere hvordan det var på denne tiden.
Og,lokalet kunne med fordel vært større.
Men, anbefales virkelig
Dette er vår historie.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Lailab450
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Flott opplevelse for store og små. En kunne hatt enda mer detaljer og informasjon, men å se disse utrolige skipene er fantastisk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 908sverrer
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vikingskipene er etter min mening et "must". Alltid morsomt å ta med gjester hit for de ønsker se langt mer og lenger tid enn oss. Et tydelig tegn på at dette fenger og er å anbefale

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Wencke H
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Har hatt med flere utenlandske kunder på besøk i Oslo hit. Alle er fascinert av vår viking historie og dette er det beste stedet å vise det frem.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Tar alltid med våre gjester hit. Viktig sted også for utlendinger da er klar over vår historie. Genuint og enkelt. Bare synd man må via bommene i Oslo for å passere under byen.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Kurt-on-tour