Ulike måter å oppleve Vikingskipshuset på
Oslo Pass
224 anmeldelser
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Hadde en flott, våt og kjapp tur innom vikingskipmuseet denne lørdagen. Tross mye mennesker som hadde samme plan som oss så fikk vi en fin opplevelse!

Til senere så hadde jeg nok valgt en ukedag og en dag med opphold da det fort ble mye mennesker der!

Alltid like hyggelig og spennede å komme tilbake hit!

Takk, thecha94
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

12-åringen gikk lei fort på historisk museum men våknet til liv på Vikingskip-museet. Veldig ordentlig opplegg, engasjerende film. Verdt besøket

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Missjetlagged
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Vi lånte bysykkel og syklet ut til Bygdøy fra sentrum. Fin sykkelsti og skogsti. Skipene var like flotte og vakre som for 25 år siden. Oversiktlig og grei utstilling og informasjon. Nytt var en film som ble vist inni hallen til et av skipene. Utenfor var det to byster av Helge Ingstad og frue. Fint sted å bruke tre kvarter å ta inn gammel historie.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 373heidig
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Så mye flott å se og lære! Dette må absolutt tas vare på for fremtidige generasjoner! Fantastisk
Moro med vikingkamper og våpenlærdom utenfor og at barna fikk være med og «prøve seg»

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Janne E
Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

Et av de beste museer jeg har opplevd. 1000 år gamle skip, god informasjon og trivelig museumsbygg. Tar turen hit flere ganger

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, ovebru63