Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt

fra
USD 454,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Vikingskipshuset på
Anmeldt 23. mai 2020

Det var interessant å se vikingskipene. Vikinghistorien er en viktig del av den nordiske historien.Skipene var godt ivaretatt.
Jeg ble likevel skuffet over museet. Jeg hadde nok langt større forventninger enn det som ble i fridd her.
For det første museumet var ganske lite. Og det tok ikke så langt tid å se alt.
For det andre var det svært ukoselig i museet. Det var ekstremt kaldt. Da snakker jeg om temperaturen innendørs. Kanskje hadde det vært en ide for museumet og ikke la utedøren stå oppe for fult gap. Etterhvert ble det til at man gikk rundt og hakket tennene der inne.
Jeg savnet også en cafe som man kunne slappe av på etter å ha fordøyt historiske opplevelser.
Dette museumet kommer nok under kategorien vært der og gjort det. Og er vel neppe et sted jeg tror jeg kommer til å besøke igjen.

Dato for opplevelse: mai 2020
1  Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 12. februar 2020

Dersom du er historieinterressert så er Vikingskipmuseet absolutt for deg,men ikke bare for dem. Det er lagt opp til å pirre nysgjerrigheten for alle både barn og voksne. Du blir stolt av å være norsk når du der hva våre forfedre har fått til for SÅ lenge siden.

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, Tom Arild C
Anmeldt 21. januar 2020 via mobile enheter

Tok med Skandinaviske forretningsforbindelser til museet. Imponerende med flott video på vegg/tak. Synd at det begynner å forfalle. Savnet også våpen fra den tiden.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, johnsI2218VL
Anmeldt 4. januar 2020 via mobile enheter

Museet gir en god muligher å oppleve disse gamle skattene. Tenk deg hvordan det var å ferdes på slike skip. Tatt tiden i betraktning er de itrolig godt bevart.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, Uhuset
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Fint og lærerikt museum. Jeg besøkte det med min mor. Det var storartet å kunne se ekte vikingskip på kloss hold.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, MinikingSlayor