Vi støtter følgende nettlesere:

Nivå Bidragsyter
372 anmeldelser
169 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 156 nyttige stemmer
“Massevis av modell skip”
3 av 5 bobler Anmeldt 21 februar 2016
Denne anmeldelsen ble oversatt fra English. Vis original

Museet er ganske stort hvis du sammenligner det med de fleste andre Oslo museer. Jeg fikk egentlig ikke mye informasjon fra museet. Det er en historisk del som forteller deg hvordan skip utviklet seg i Norge, men bortsett fra det er stedet bare fullt av modell skip. Ikke misforstå meg. Vakre modell skip. Men det er bare det.

Nyttig?

168 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 23 nyttige stemmer
“Ikke verdt et besøk.”
2 av 5 bobler Anmeldt 9 april 2015

Den eneste grunnen til at jeg besøkte muséet var at jeg hadde Oslo Pass, og da utnyttet jeg det. Dette var det 5.muséet jeg besøkte på Bygdøy denne dagen. Det som ikke gir muséet en bunnkarakter var det som skulle forestille den indre delen av en stavangersk passasjerskute fra 1914. Her kunne man gå "inn" i skuten for å se den fra "innsiden". Jeg gikk ned noen trapper som knirker noe skikkelig. Beveget meg ned til dekket under. Der var det en liten hall, og en rekke dører som førte inn i hver sin passasjerlugar. Disse var klaustrofobisk små. En koffert ville ikke ha fått plass i passasjerlugaren. Med en en ryggsekk på gulvet så ville det ikke ha vært plass til mer. Man kunne se 2 av dise lugarene fra "innsiden". Ikke var de klaustrofobisk små, de var også svært spartansk innredet.

Besøkte april 2015
Nyttig?
Takk, oeyvind639

Reisende som så på Norsk Maritimt Museum, så også på

Har du vært i Norsk Maritimt Museum? Del dine erfaringer!