Vi støtter følgende nettlesere:

22 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 23 nyttige stemmer
“Familie utflukt. ”
4 av 5 bobler Anmeldt 4 september 2016 via mobile enheter

Bestemte oss for å ta turen til Bygdøy å maritimt museum. Hva et veldig bra å vidt spekter av båt å maritim historie. Passer både for yngre å godt voksne. Gjerne også ute seilere som kjenner seg godt igjen. Kommer nok igjen ved en senere anledning :)

Besøkte september 2016

Norge
29 anmeldelser
21 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Norsk Maritimt Museum leverer”
4 av 5 bobler Anmeldt 7 august 2016

Kan bli litt kjedelig for mindre barn. Du kan se norges kystkulturhistorie fra flere århundrer. Stort museum.

Besøkte juni 2016
Takk, martin h
Oslo, Norge
28 anmeldelser
14 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“Imponerende museum med historie og nåtid. ”
5 av 5 bobler Anmeldt 4 juli 2016 via mobile enheter

Hadde med en Kanadisk forretningsforbindelse og begge var veldig fornøyd etter museet var gjennomgått. Her er alt fra historisk flytende fremkomstmiddel som uthulet trestamme, til x-bow og nye redningsvester. (Redningsselskapet hadde jubileumsutstilling når vi var der). Det vises også utviklingen skrog på båter har hatt over flere hundrede år.

Besøkte juni 2016
1 Takk, Christoffer J
103 anmeldelser
20 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 46 nyttige stemmer
“Innholdsrikt museum som absolutt er verdt ett besøk både for store og små”
4 av 5 bobler Anmeldt 16 mai 2016

Som en del av ett museums maraton som jeg utførte på Bygdøy i forbindelse med at jeg skaffet meg ett Oslo Pass, tok jeg turen innom Norsk Maritimt Museum. Av alle museene på Bygdøy, så er det dette og Folkemuseet som jeg absolutt vurderer å dra tilbake til for å få oppleve mer. Jeg hadde satt av en time til dette museet, noe som viste seg å være alt for kort tid. Her er det mye å se og oppleve samt at det selges både god kaffe og tilbehør ved inngangen. Ta turen, men sett av godt med tid både til å oppleve museet innvendig og omgivelsene i rundt. Sommerhalvåret er å anbefale for opplevelser ute.

Besøkte april 2016
Takk, JeepWranglerAdventures
Maidenhead, Storbritannia
372 anmeldelser
169 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 156 nyttige stemmer
“Massevis av modell skip”
3 av 5 bobler Anmeldt 21 februar 2016
Denne anmeldelsen ble oversatt fra English. Vis original

Museet er ganske stort hvis du sammenligner det med de fleste andre Oslo museer. Jeg fikk egentlig ikke mye informasjon fra museet. Det er en historisk del som forteller deg hvordan skip utviklet seg i Norge, men bortsett fra det er stedet bare fullt av modell skip. Ikke misforstå meg. Vakre modell skip. Men det er bare det.

Takk, nikko1974UK

Reisende som så på Norsk Maritimt Museum, så også på

Har du vært i Norsk Maritimt Museum? Del dine erfaringer!