“Familie utflukt. ”

Oslo Pass
Vurdert som nr. 47 av 402 ting å gjøre i Oslo
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 4 september 2016 via mobile enheter

Bestemte oss for å ta turen til Bygdøy å maritimt museum. Hva et veldig bra å vidt spekter av båt å maritim historie. Passer både for yngre å godt voksne. Gjerne også ute seilere som kjenner seg godt igjen. Kommer nok igjen ved en senere anledning :)

Takk, Stian R

Anmeldt 7 august 2016

Kan bli litt kjedelig for mindre barn. Du kan se norges kystkulturhistorie fra flere århundrer. Stort museum.

Takk, martin h
Anmeldt 4 juli 2016 via mobile enheter

Hadde med en Kanadisk forretningsforbindelse og begge var veldig fornøyd etter museet var gjennomgått. Her er alt fra historisk flytende fremkomstmiddel som uthulet trestamme, til x-bow og nye redningsvester. (Redningsselskapet hadde jubileumsutstilling når vi var der). Det vises også utviklingen skrog på båter har hatt over flere hundrede år.

1  Takk, Christoffer J
Anmeldt 16 mai 2016

Som en del av ett museums maraton som jeg utførte på Bygdøy i forbindelse med at jeg skaffet meg ett Oslo Pass, tok jeg turen innom Norsk Maritimt Museum. Av alle museene på Bygdøy, så er det dette og Folkemuseet som jeg absolutt vurderer å dra tilbake til for å få oppleve mer. Jeg hadde satt av en time til dette museet, noe som viste seg å være alt for kort tid. Her er det mye å se og oppleve samt at det selges både god kaffe og tilbehør ved inngangen. Ta turen, men sett av godt med tid både til å oppleve museet innvendig og omgivelsene i rundt. Sommerhalvåret er å anbefale for opplevelser ute.

Takk, JeepWranglerAdventures
Denne anmeldelsen ble oversatt fra English. Vis original
Anmeldt 21 februar 2016

Museet er ganske stort hvis du sammenligner det med de fleste andre Oslo museer. Jeg fikk egentlig ikke mye informasjon fra museet. Det er en historisk del som forteller deg hvordan skip utviklet seg i Norge, men bortsett fra det er stedet bare fullt av modell skip. Ikke misforstå meg. Vakre modell skip. Men det er bare det.

Takk, nikko1974UK
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på English på www.tripadvisor.co.uk. Vis original

Reisende som så på Norsk Maritimt Museum, så også på

Har du vært i Norsk Maritimt Museum? Del dine erfaringer!