Ulike måter å oppleve Oslo Rådhuset på
5 anmeldelser
Oppdag Oslo til fots
7 anmeldelser
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Et utrolig flott rådhus som Oslo må være stolte av. Flott parkanlegg, selv senhøstes ser en hvor mye som legges i at det skal bli bra.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, perarneo2018
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Ikke så veldig spennende eller interessant turist mål å vise frem til noen. Det er bare et bygg, ganske kjedelig sådan. Litt affeksjonsverdi verdi muligens for lokale men ikke turister.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 2. august 2018

Jeg har bodd i Oslo siden 1973 men har aldri vært i Oslo Rådhus før i dag 2. september 2018. dette er en gratis guidet \omvisning som er på Engelsk. omvisningen varte i 30 minutter. Her fikk en ypperlig forklaring om Rådhuset

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Willy M
Anmeldt 17. juli 2018

Det var meget lærerikt denne turen. Det er mye som man ikke vet om hva var det som skjedde i Oslo «i gamle dager»... Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, luiscastizaga
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Jeg og min datter gikk å spankulerte her en lørdag morgen. Flott bygning og arkitektur. Flott beliggenhet.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Holmen83