Oslo City Walk

6 anmeldelser
Oppdag Oslo til fots
21 anmeldelser
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Stygg styggere Oslo Rådhus.

Har du en god dag og har lyst til å dempe humøret kan et råd være å se på dette stygge bygget.

Det er bygget mye stygt og brutalt i Oslo de senere år. Men dette er gammelt og stygt. En sjeldnere kombinasjon.

Dato for opplevelse: mars 2021
2  Takk, helt1
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Sikkert flott innenfor din sjanger. Men sjangeren med østblokk inspirert design blir aldri fin å se på.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, helt1
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Jeg elsker at dette huset er åpent for vandring for alle! Jeg har gått innom her flere ganger for å se på bildene, og jeg ser noe nytt hver gang både i bildene ute og inne. Samt at jeg føler at jeg går gjennom en reise i Norsk historie. Anbefaler alle en gratis tur innom brunostbyggene i Oslo.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, dorthesKS
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Var her i et bryllup. Veldig fint innvendig. Mye kunst og fantastisk bakgrunn for bilder. Kan anbefales å ta turen innom

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, msvarva
Anmeldt 13. oktober 2019

Denne uken var jeg invitert på guidet omvisning i Oslo Rådhus. Jeg møtte opp uten spesielle forventninger. Vår utmerkede guide tok oss med på en historiereise beskrevet av flere kunstnere som på de enorme veggmaleriene beskriver Norges og Oslo sin historie på en utrolig spennende måte. Hit skal jeg komme enda en gang!

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, ArveGM