Holmenkollen Ski Museum

Ulike måter å oppleve Holmenkollen Ski Museum på
fra USD 1 262,60
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Bruker å ta våre utenlandske gjester hit. Men nå mangla mye. Ingrn zip-line. Ikke videoen om nordlys som alle har syntes var topp tidligere. I stedet et mørkt lekerom. Burde holde på skimuseet og særnorske ting i strdet for å plukke ned og kjøre et digert lekerom. Det har mange andre.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, r0lvh
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Holmenkollen er perfekt for alle aldre og zip linen er glimrende enten du vil ha en utfordring eller ha en morsomt aktivitet med kollegaer, familie eller venner. En kan selv velge om man vil kjøre rett ned riktig vei, eller baklengs med litt fart for en litt villere opplevelse. Ulike leverandører har opplegg med klatring og rappelling ned Holmenkollen også! Det anbefales på det sterkeste!

Holmenkollen passer også godt for trening, bakkeløp, trappeløp og for en søndagstur. Flott skihopp arena på vinterstid.

1  Takk, Hanneranviki
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Tok turen opp hit med T-banen. Det er et lite stykke å gå opp til selve Kollen. Vi prøvde simuleringsmaskinen, som var ganske kjekk. Deretter tok vi en tur inn i skimuseet. Helt grei utstilling, men gir nok mest til nordmenn som har et forhold til skihistorien. Fin utsikt fra selve hopptårnet.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, andreasvj2014
Anmeldt 22. august 2018

Min første tur til Holmenkollen.Artig å se det vikeligheten,det en har sett mange ganger på tv.Flott anlegg,imponert over dimensjonene.

Takk, Pero391
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Skisportens vugge var i Telemark. Telemarkingene gikk på ski til Oslo for å hoppe i Husebybakken, forløperen til Holmenkollen. I det spektakulære museet under hoppet i den moderne Holmenkollbakken. Et midt for alle skiinteresserte.

Takk, Kjeros