Holmenkollen Ski Museum

Oslo Pass
224 anmeldelser
fra USD 1 101,85
Anmeldt 17. august 2019

Her presenteres norsk skihistorie på en god måte. Man kan også komme ut på toppen. Muligheter til zipline ned unnarennet.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Sven-Erik J
Anmeldt 13. august 2019

Av plikt kjørte vi opp til Holmenkollen. Der var ikke så veldig mye info på vei dit mht parkering osv. Skihoppet ER imponerende, selv på en regntung og tåkete dag. Noe info var på satt opp ute men jeg savnet enda mer info om selve bakken. Men jøss, noe å være stolt av!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 1302travel
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Helt greit museum for ski historie. Ble noe skuffet over opplegget med besøk oppe i tårnet. En total uorganisert kø opplegg ved heis. Så ingen tur opp på meg, etter og ha ventet 40 min og ingen informasjon, og som sagt ingen organisering av kø, dro jeg med uforrettet sak. ingen hadde kommet ned eller opp og når en del mennesker mangler kø kultur så blir dette for dårlig til 140,-kr.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 2rerik
Anmeldt 2. juli 2019

Her får du en fin oversikt over norsk skiidretts historie. Fin samling av skiutstyr. Gode anvisninger.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, VigdisS77
Anmeldt 18. mai 2019 via mobile enheter

Vi gikk på museet siden vi ville opp i hopptårnet. En fin opplevelse og vi fikk ny kunnskap om ski og ferden til Være eventyrere - Amundsen og Nansen.

Inne i museet var også blåkollen. Det var en liten lekearena for barna. Litt magisk og barna koste seg masse!!

Regn med litt kø når man skal opp i hopp tårnet.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, jeanettej661