Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Vi bestilte værelset fortrinnsvis fordi det lå sentralt og fordi de annonserte med gratis parkering på Google sine hjemmesider. Da vi skulle reservere parkering viste det seg at de ikke hadde gratis parkering, men kunne tilby plass i nærheten til drøye 300 kr. pr døgn. Vi ble riktignok tilbudt halv pris i og med at man i utgangspunktet hadde tilbudt gratis parkering. Vi valgte en annen løsning hos noen venner et godt stykke unna hotellet.

Hotellet ligger sentralt, men værelset vi fikk lå ut mot gaten med mye støy. Det var varmt og vi var nødt til å ha åpent vindu. Det fantes ikke aircondition. Værelset som sådan var stort og bra utstyrt. TV fungerte ikke og ved henvendelse til resepsjonen fikk vi ikke noe hjelp. Prisen på værelset hadde vært bra, men det hjelper så lite når man ikke klarer å innfri det man lover i annonsene. en annen sak. Hvorfor må all informasjon kun gies på engelsk når man er i Norge?

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Jafkristiansand
FrognerHouse, Front Office på Frogner House Apartments - Skovveien 8, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2018

Hei,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Vi beklager feilinformasjonen med parkering på Google sine hjemmesider, vi har vært i kontakt med dem for å få fjernet informasjonen, men dessverre er det en feil vi ikke får rettet opp. Vi må derfor henvise til informasjonen som står på vår hjemmeside.

Hyggelig å høre at dere like leiligheten, dessverre har det vært varmt i Oslo i disse dager, noe som har gjort at leilighetene har vært veldig varme. Vi har vifter i resepsjonen det er mulighet til å låne om man ønsker.

Angående at informasjonen kom på engelsk og ikke norsk vet jeg dessverre ikke, hvis man velger norsk på vår innsjekksmaskin vil man også få informasjonen på norsk.

Vi håper å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Aina Valdresstuen

Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig leilighetshotell med gode senger. Rent og pent og god beliggenhet.

Inkluderer ikke frokost og er litt dyrt, men er høyt under taket og har bred trapp.

Det som trekker er ned er at Internett ikke fungerer. Elendig innloggingssystem som ikke fungerer

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Ubo076
FrognerHouse, Front Office på Frogner House Apartments - Skovveien 8, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2018

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tid!

Vi er glade for å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Beklager at du opplevde internettet som dårlig, det høres ut som du kanskje var koblet til feil internett da det skal holde å logge på som normalt. Du må gjerne komme innom resepsjonen neste gang så vi kan ta en titt på det sammen.

Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.
Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

Aina Valdresstuen

Anmeldt 10. april 2018

Jeg har overnattet flere ganger her og vært like fornøyd alle gangene. Rommene er romslige, badet er rent og delikat og sengene er gode. Til og med frokosten er fantastisk god, selv om den kommer i en pose på døra. Det var nydelig ferskt brød med deilig bacon og ost, juice, yoghurt og frukt.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, camsan2018
FrognerHouse, Front Office Manager på Frogner House Apartments - Skovveien 8, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2018

Hei,
Tusen takk for at du tok deg tid!

Vi er glade for å høre at du hadde et fint opphold og at frokosten falt i smak.
Vi ønsker deg varmt velkommen tilbake til oss.

Med vennlig hilsen
Caroline Sanden

Anmeldt 6. mars 2018

Installerte utenbys familie på dette hyggelige- og vel tilpassede leilighetshotellet på Frogner, "beste vest" i Oslo. Sentralt og pen beliggenhet med gåavstand til Oslo sentrum. Trygt og rolig område av Oslo, med mange kommunikasjonsmidler i umiddelbar nærhet. Mange små og hyggelige temabutikker, cafeer, restauranter, kino og særverdigheter. Flott gammelt bygning, hyggelige rom og gode senger. d:o)

Romtips: Velg et rom på baksiden.
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, jans0der
FrognerHouse, Front Office på Frogner House Apartments - Skovveien 8, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2018

Hei,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive her på TripAdvisor.

Vi er glad for å høre at du hadde et fint opphold og ønsker deg varm velkommen tilbake til oss.

Kamilla Larsen

Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi tilbragte to netter i Skovveien 8. Vi var veldig fornøyde med leiligheten. Den hadde alt vi trengte, og mer til. Senga var god, og vi sov godt. Vi bodde i femte etasje, så det var minimalt med støy fra gata. I tillegg til seng, hadde vi et spisebord og to gode stoler. Leiligheten var ren og fin, men litt slitt. Møblene var litt slitt i trekket, og flere av flisene på badet var sprukket. Dette er likevel ikke noe som ødelegger for et godt helhetsinntrykk.
Det som derimot ødela et godt helhetsinntrykk, var et surt medlem av rengjøringspersonalet. Jeg skjønner det kan være irriterende å bli «forstyrret» av gjester som vil bruke heisen, når du selv prøver å frakte sengetøy i samme heis. Det er likevel ikke greit å stønne høyt, heve øyenbryna, se surt på gjestene, for så å smelle igjen heisdøra foran samme gjester. Vi ventet gjerne, vi forstår at folk må få gjøre jobben sin, men jobber man på et hotell bør man holde sin irritasjon for seg selv.
Men uansett, vi kommer nok tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Mengha
FrognerHouse, Front Desk på Frogner House Apartments - Skovveien 8, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2018

Hei Mengha,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive her på TripAdvisor.

Vi er glad for å høre at du likte leiligheten. Beklager virkelig for opplevelsen med rengjørinspersonalet, vi vil ta dette videre til rette person
Håper denne hendelsen ikke ødela oppholdet, og at vi kan ønske dere velkommen ved en senere anledning.

Aina