eDreamsUSD 237
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Perfekt sted å bo, særlig om en skal være noen dager. Flotte store rom med lite kjøkken. Stille område. Enkel innsjekk på automat. Rent og pent. Kaffebrenneriet et steinkast unna, perfekt å ta frokosten der!

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, 468rikker
FrognerHouse, Service Office på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Hei,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive en så koselig tilbakemelding.

Vi er glad for å høre at du hadde et fint opphold og ønsker deg varm velkommen tilbake til oss.

Med vennlig hilsen,
Frogner House Apartments

Anmeldt 5. desember 2019

Bestilte sviten for 6-7 uker for en helgeweekend.
Vi skulle kose oss i helgen og får venner fra Alta på besøk.
I dag ringer de og forklarer at de har hatt vannlekkasje der på tirsdag og at vi ikke kunne få rommet likevel. spurte etter vanlig dobbeltrom men de var opptatt- kunne få et enkeltrom ???????

De kan ikke noe for vannlekkasjen, men ta vare på kundene da

Eller vi kunne få et rom nede i byen til SAMME pris!!!!
Hele vårt opphold foregår på Bølgen & Moi og på Bygdøy
Vi kunne jo bare gå eller ta taxi var beskjeden vi fikk!!!!

Tusen takk for den, de har avbruddsforsikring og får fullt oppgjør for oppholdet vårt fra forsikringsselskapet men lom vi får noen tusenlapper i ekstra taxi utgifter spilte ingen rolle - for dem !!!

Tusen Takk for oss - sees aldri igjen

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Vannlekasje
FrognerHouse, Service Office på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2020

Hei,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din anmeldelse.

Vi beklager så mye for at du opplevde dette. Når uventede situasjoner skjer så prøver vi så godt vi kan å finne løsninger som passer for våre gjester. Det er leit å høre at denne situasjonen ikke ble ordnet riktig ovenfor deg.

Du er mer enn velkommen til å skrive en e-post til oss til post@frognerhouse.no slik at vi skal se nærmere på saken og hva som gikk galt her.

Ha en flott dag og vi håper å høre fra deg.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 2. desember 2019

Her er ingen resepsjon, kun en maskin hvor vi selv må gi opplysninger og få nøkkelkortet. Vi bodde der i 9 døgn, uten bytte av sengetøy, kun 2 håndklær, ingen rengjøring. Vi bestilte Appartment mot stille gate, fikk mot den mest trafikkerte i området. Oppvaskmaskin hvor det ikke var plass til tallerkner som hørte til.
Dette er siste gang vi velger Frogner House.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Lise L

Hei Inger Lise,

Din tilbakemelding betyr mye for oss og vi takker for at du har tatt deg tid til å skrive til oss.

Vi prøver så godt vi kan å formidle hva slagt bedrift vi er og hva man kan forvente seg når man bor hos oss. Det er veldig leit å høre at vi ikke klarte å levere opp til hva du forventet deg. Vi prøver også så godt vi kan og oppfylle alles ønsker angående romtildeling,men det er ikke altid mulig.

Ønsker deg en fin dag videre og du er såklart hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Hilsen

Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Hadde ikke leid her før og det ble litt på sparket. Men for et spark!!!
Kjempefornøyde med leilighet og utstyr som var der.
Enkel innsjekking og like enkel utsjekking.
Når det i tillegg er sentralt er det enkelt å si at vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, torem491
FrognerHouse, Service Office på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2019

Hei,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive så fin tilbakemelding.

Godt å høre at du hadde et fint opphold hos oss

Team Frogner House ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Leide leilighet i Skovveien med 2 venninner fra torsdag-søndag. Var god størrelse på leiligheten med store vinduer, utsikt, oppvaskmaskin og perfekt beliggenhet Betalte noen kroner ekstra for større leilighet, og det var absolutt verdt det. Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, AnePleym
FrognerHouse, Service Office på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2019

Hei Ane,

Så hyggelig å høre at du hadde en fint opphold hos oss!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen