Priceline
Trip.comUSD 262
eDreamsUSD 269
travelup.com
Anmeldt 1. juli 2021

Flott leilighet med alt vi trengte, veldig rent! Eneste minus var ekstraseng i stua, vi la to unger i en enkeltseng på soverom i stedet så vi slapp å ha en unge i stua. Skulle også vært en spisestol til, hadde kun fire og vi var fem personer.

Takk, Bolleroll
Pierre Jansson, General Manager på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Hei,

Tusen takk for tilbakemelding.

Gøy å høre at du hadde et fint opphold. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger videre i arbeidet med å bli enda bedre.

Team Frogner House ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 4. november 2020 via mobile enheter

Frogner House gir en meget dårlig leveranse i forhold til de bilder deres nettsted presenterer. Ikke fikk jeg noe valg i å bo på den aller øverste etasjen med en glugge til vindu, der mange lys ikke fungerte og Tv ikke virket. Frokosten som ble levert, var så forskjellig fra det de også tilbydde ved hjelp av ulike bilder, at jeg trodde ikke mine egne øyne!!
Opplevelsen var så dårlig, fordi de selger et annet produkt på sine nettsider enn det de tilbyr. Bare trist!!!

Dato for oppholdet: november 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Berit A
Pierre Jansson, General Manager på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2020

Hei,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive her på TripAdvisor.

Det er trist å høre at vi ikke klarte å levere opp til dine forventninger. Feil i leiligheten skal det selvfølgelig ikke være, men husk at vi er tilgjengelig på vårt Service kontor i 1. etaje. Vi ønsker gjerne å rette opp når noe er galt. Hvis man har ønsker for type leiligeht man ønsker/ønsker ikke bo i, så kan man gi beked til oss på forhånd, så allokerer vi deretter så langt det er ledig.

Team Frogner House ønsker deg en fin dag.

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk et stort rom med lysekrone i taket, tre store vinduer, skrivebord, sofa, peis og delikat bad. Frogner House Apartments ligger sentralt i Stavanger med et parkeringshus like i nærheten. Det er selvinnsjekk, og det er selvinstruerende og enkelt å forstå.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, greteete
Pierre Jansson, General Manager på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei Grete,

Tusen takk for fin tilbakemelding.

Vi er glad for å høre at du hadde et fint opphold.

Vi i Frogner House ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anleding.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Frogner house i Stavanger by
Stort og fint rom men overflate rent . Fant gamle kvitteringer bak stolen , mellom stolputene i god stolen fant jeg papir, mat og rusk og rask . Støvlager på armlenene og dusjdøra løsnet .... fettmerker på toalettrullholderen...æsj
Flott beliggenhet , fint sted ... men renholdet må bli myyye bedre ...

1  Takk, Irene L
Pierre Jansson, General Manager på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei Irene,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive.

Vi er glad for å høre at du likte leiligheten. Vi tar dine tilbakemeldinger angående vasking med oss videre i arbeidet med å bli enda bedre.

Team Frogner House ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Perfekt sted å bo, særlig om en skal være noen dager. Flotte store rom med lite kjøkken. Stille område. Enkel innsjekk på automat. Rent og pent. Kaffebrenneriet et steinkast unna, perfekt å ta frokosten der!

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, 468rikker
FrognerHouse, Service Office på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Hei,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive en så koselig tilbakemelding.

Vi er glad for å høre at du hadde et fint opphold og ønsker deg varm velkommen tilbake til oss.

Frogner House Apartments