Trip.comUSD 247
FindHotel
Agoda.comUSD 224
ZenHotels.com
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Bodde på Frogner House Apartments i Huitfeldtsgata 19 i tre døgn. Fin, moderne leilighet med to soverom, stor stue og kjøkken og alle fasiliteter på rommet. Hadde i tillegg balkong mot bakgård. Støvsuger, strykejern, strykebrett mm er i leiligheten. Rent og pent. Kommer definitivt tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Bulle2
Pierre Jansson, General Manager på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Hei,

Så koselig tilbakmelding og så bra å høre at du hadde det fint!

Vi ønsker deg varmt velkommen tilbake til oss.

Frogner House

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Anonym inngangsparti
Automaten virket ikke. Skrev ikke ut kort
Måtte tilkalle hjelp som tok 20 min
Imens fylte den lille gangen seg med mennesker.

Heisen virket heller ikke.
Noe ei dame med dobbel barnevogn bannet seg grønn over.
Rommet er lite. Godt brukt
Praktisk lite kjøkken
Muligheter for å lage mat selv

Dato for oppholdet: august 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Michael H

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Leit å høre at du hadde problemer med innsjekk og ikke var helt fonøyd med leiligehten. Vi har andre adreser med større leiligheter som du kanskje hadde likt bedre. Vi tar uansett dine tilbakemeldinger videre i arbeidet med å bli bedre.

Vi ønsker deg varmt velkommen tilbake.

Anmeldt 1. juli 2021

Flott leilighet med alt vi trengte, veldig rent! Eneste minus var ekstraseng i stua, vi la to unger i en enkeltseng på soverom i stedet så vi slapp å ha en unge i stua. Skulle også vært en spisestol til, hadde kun fire og vi var fem personer.

Takk, Bolleroll

Hei,

Tusen takk for tilbakemelding.

Gøy å høre at du hadde et fint opphold. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger videre i arbeidet med å bli enda bedre.

Team Frogner House ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 4. november 2020 via mobile enheter

Frogner House gir en meget dårlig leveranse i forhold til de bilder deres nettsted presenterer. Ikke fikk jeg noe valg i å bo på den aller øverste etasjen med en glugge til vindu, der mange lys ikke fungerte og Tv ikke virket. Frokosten som ble levert, var så forskjellig fra det de også tilbydde ved hjelp av ulike bilder, at jeg trodde ikke mine egne øyne!!
Opplevelsen var så dårlig, fordi de selger et annet produkt på sine nettsider enn det de tilbyr. Bare trist!!!

Dato for oppholdet: november 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Berit A
Pierre Jansson, General Manager på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2020

Hei,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive her på TripAdvisor.

Det er trist å høre at vi ikke klarte å levere opp til dine forventninger. Feil i leiligheten skal det selvfølgelig ikke være, men husk at vi er tilgjengelig på vårt Service kontor i 1. etaje. Vi ønsker gjerne å rette opp når noe er galt. Hvis man har ønsker for type leiligeht man ønsker/ønsker ikke bo i, så kan man gi beked til oss på forhånd, så allokerer vi deretter så langt det er ledig.

Team Frogner House ønsker deg en fin dag.

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk et stort rom med lysekrone i taket, tre store vinduer, skrivebord, sofa, peis og delikat bad. Frogner House Apartments ligger sentralt i Stavanger med et parkeringshus like i nærheten. Det er selvinnsjekk, og det er selvinstruerende og enkelt å forstå.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, greteete
Pierre Jansson, General Manager på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei Grete,

Tusen takk for fin tilbakemelding.

Vi er glad for å høre at du hadde et fint opphold.

Vi i Frogner House ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anleding.