Panoramisk sightseeingtur i Oslo by

Ulike måter å oppleve Akershus Slott og Festning på
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Her finner man kultur fra 1000tallet fram til våre dager med museer for ulike tider og plasser. Forsvarsmuset.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 399jensj
Anmeldt 24. november 2018

Selv om det i disse dager pågår renovasjonsarbeider på festningen, er det fortsatt mange spannede ting å se for oss som er opptatt av historie, også innendørs. Er selvsagt en fordel å kunne ha adgang til Forsvarets lokaler, men likevel..

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, oddarthurlarsen
Anmeldt 4. november 2018

Besøkte dette flotte slott en tidlig morgen og hadde det nesten for meg selv, anbefaler man dra ditt om en kommer til Oslo.

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, karl l
Anmeldt 15. oktober 2018

En fin opplevelse med meget god informasjon om bygninger og historie. Som var tilrettelagt opp slik at alle hadde en fin opplevelse selv om aldersspredingen var fra 13 år til 82.
Akerhus festning og slottet gir en spesiell opplevelse og har en særstilling i Norges historie. For å få en guidet tur med generell informasjon kan man kontakte besøksenteret
på telefon 23095156, her får man hjelp og råd. Området er stort og om man er speielt interesert kan det være lurt å tenke på hva man vil høre spesielt om.
Akershus festning annbefales for alle.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, eheriksson
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

All inngang gratis, brukte overraskende mange timer her før jeg så hvor mye klokka var blitt. Forsvarsmuseumet anbefales , men her er mye av informasjonen(spesielt i 1. Etasje) kun på norsk, så kanskje ikke så ideelt for utenlandske besøkende

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, lars588