Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Akershus Slott og Festning på
Panoramatur i Oslo
23 anmeldelser
Anmeldt 26. mars 2019

Skal du først ta turen til festningen, så anbefales på det sterkeste en guidet omvisning. Da får du lært en masse historie om gamle Norge, samt se mange historiske steder.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Terje1
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Hadde et par timer å slå ihjel, og tok meg derfor en tur til Akershus Festning. Storkoset meg på rundturen, og veldig kjekt at vi får utlevert en «høyttaler» med informasjon for hvert nye rom/fløy man kommer til. Flott utsikt over Aker Brygge og Tjuvholmen.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, wemissyoucarl
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Gikk en fin tur rundt festningen i romjula 2018. Det er et vakkert område og det er aktiviteter på begge sider, både i Bjørvika og på Akershusstranda foran rådhuset.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Liv N
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Norsk historie på det beste. Fint sted å gå rundt å kikke. Oversiktlig og lett å finne frem. De har også guide turer der, men jeg gikk rundt alene

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 542pieterv
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Her finner man kultur fra 1000tallet fram til våre dager med museer for ulike tider og plasser. Forsvarsmuset.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Jens J