Ulike måter å oppleve Akershus Slott og Festning på
17 anmeldelser
Oslo Lille Gruppeturer
24 anmeldelser
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Anbefaler å ta turen innom festningen om man likevell er i nærheten. Fine gangveier å gå på og nydelig utsikt mot Aker brygge og Oslo fjorden.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, Birgitte K
Anmeldt 3. desember 2019 via mobile enheter

Flott museum, hyggelige ansatte og morsom reise alt i alt. Vil anbefale til de som ønsker innblikk i historie og en annerledes opplevelse enn å gå rundt i Oslos gater.

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, BjornIsak
Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Perfekt for søndagstur midt i sentrum. Flotte bygninger og brolagte veien, mye å se på for liten og stor. Flere museumer og en fantastisk utsikt fra festningen. Rent og velholdt område med historisk sus.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, dokkelis
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Dette var min arbeidsplass i mange år og jeg har vel sett alle bygg både inne og ute. Mye historie der og min tips er at ha en som kjenner til stedet og betale før det når du/dere besøker stedet.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, axept
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

En flott plass for å rusle eller sette seg ned i historiske og vakre omgivelser. Her er også muligheter for forsvarsmuseet eller hjemmefrontmuseet. Resturanter finner du inne på området også.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, stiann611