City Sightseeing i Oslo på hopp-på-hopp-av-tur

fra
USD 44,36
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Nasjonalgalleriet på
Anmeldt 16. oktober 2018

Idag var jeg på Nasjonalgalleriet og så Harald Sohlberg utstillingen Uendelige landskap.
Dette var i seg selv en flott opplevelse langt over forventning. Malerienes dybde, fascinerende buk av farger og ikke mins de tydelige spor av Japans innflytelse på beskrivelse av norske landskap var en opplevelse.
Etter utstillingen fant vi veien inn i en liten «Fransk cafe» som for meg her vært en godt bevart hemmelighet. Akustikken kunne vært bedre, men det tok ikke bort gleden over den beste kalkunsalaten jeg har spist noengang. Løp og opplev før de stenger.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ArveGM
Anmeldt 3. oktober 2018

Vi får jo snart et nytt Nasjonalmuse, men det er mange fine utstillinger der. Gammel erverdig bygning. Kunne vært tilrettelagt med audio-guide system, slik at det er lettere å gå på egenhånd.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, helenbs1
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Flott utstilling av Harald Sohlberg sine verker. Han hadde en flott sammensetning av sterke farver som tydeliggjorde uttrykket i hans bilder.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, olejacobt2015
Anmeldt 17. september 2018

En fantastisk vandring blant mestrenes malerier, så mektig, inspirerende og tankevekkende. Her finner du bl.a. Christian Krogh, Munch, Matisse, Picasso etc.etc. En stor opplevelse og mange inntrykk så sett av god tid. Det er også en liten butikk og en kafe her verd et besøk. Og de låsbare skapene er gratis.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, torgeirvollset
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Dette museet er verdt er besøk, men sin klassiske samling får du sett noe av det beste fra inn og utland. Anbefaler også å besøke den franske sal.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, toomli