City Sightseeing i Oslo på hopp-på-hopp-av-tur

fra
USD 44,34
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Nasjonalgalleriet på
Anmeldt 27. januar 2019

Stort og flott bygg, men bare en mindre del av arealet brukes til utstillinger. En rekke ulike temaer, som virker tilfeldig plassert og med få ganske få objekter til hvert tema. Mange av objektene hadde lite eller ingen informasjonen.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Lars Erik A
Anmeldt 16. januar 2019

Dette var første gang jeg var her i Nationalgalleriet. Og det blir den siste, for det skal stenges.

Jeg var her med min datter en søndag i oktober 2018.

Det var en kjempefin utstilling og det var veldig fine lokaler. Det er veldig synd at dette skal stenge.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, 625livn
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Vi vare en familie med en gutt på 3 år som besøkte museet. Hadde med barnevogn også og det gikk greit. Det var mange flotte vinduer med ganske ekte utstoppede dyr. Vi voksne syntes dette var en bra aktivitet, mens gutten på 3 år løp mest rundt og fikk vel ikke med seg alt. Det var mange barn og voksne som koste seg der. Bra i tredje etasje med levende film.

Dato for opplevelse: januar 2019
2  Takk, MonaJ519
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Fine utstillinger, men dårlig informasjon og meget lite serviceinnstilt personell. Anbefaler heller å bruke tiden din på en av se andre kunstmuseene i Oslo.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, ErikM2314
Anmeldt 19. november 2018

Spennende utstilling og Sohlberg har mange andre malerier å vise til, i tillegg til det mest anerkjente "Vinternatt i Rondane" !

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, akristof85